✨ Sklep z prezentami - znajdź idealny prezent świąteczny


  • Newsletter
    Subskrybuj i otrzymaj 5% zniżki
SKLEP Z UPOMINKAMI

  • Newsletter
    Subskrybuj i otrzymaj 5% zniżki
SKLEP Z UPOMINKAMI | Wyszukiwarka prezentów
SKLEP Z UPOMINKAMI | Wskazówki dotyczące prezentów
Marki | Wszystkie marki
Mężczyźni

  • Newsletter
    Subskrybuj i otrzymaj 5% zniżki
Mężczyźni | POPULARNE MARKI
Mężczyźni | POPULARNE MARKI I-Z
Mężczyźni | Mechanizm
Mężczyźni | POPULARNE TYPY ZEGARKÓW
Mężczyźni | WIĘCEJ TYPÓW ZEGARKÓW
Mężczyźni | Materiały
Kobiety

  • Newsletter
    Subskrybuj i otrzymaj 5% zniżki
Kobiety | POPULARNE MARKI
Kobiety | POPULARNE MARKI I-Z
Kobiety | Marki Projektantów
Kobiety | Typy Zegarków
Kobiety | Style Zegarków
Kobiety | Kolory Zegarków
Dzieci
Dzieci | Marki
Dzieci | Rodzaje zegarków dla dzieci
Dzieci | Kolory
Paski
Paski | Marki
Paski | WIĘCEJ MAREK
Paski | Rodzaje
Paski | Szerokość paska
Paski | Apple watch
Paski | Jak...
Akcesoria
Akcesoria | Najczęściej sprzedawane baterie do zegarków
Akcesoria | Najczęściej sprzedawane narzędzia do zegarków
Akcesoria | Najlepiej sprzedające się etui na zegarki
Vintage
Vintage | Vintage
Vintage | Druga szansa
Nowy
Nowy | Nowa kolekcja
Nowy | Już niedługo
OUTLET
OUTLET | Zegarki Outlet
OUTLET | Druga szansa
<p>Prezenty dla niego</p>
<h1>Prezenty dla niej</h1>
Zestawy prezentowe
Wszystkie informacje
Moje zamówienie
Kontakt
Dopasowanie bransolety
Zmien pasek do zegarka
Zmierz rozmiar nadgarstka
Newsletter
Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 427

Moje zamówienie

Na tej stronie znajdziesz wszystkie informacje o swoim zamówieniu

    • Śledź przesyłkę
    • Pobierz fakturę
    • Zwróć produkt

Wpisz numer zamówienia i adres e-mail poniżej, a pokażemy Ci dostępne informacje o Twojej przesyłce. Możesz zadać inne pytania dotyczące zamówienia za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.

Frequently Asked Questions (najczęstsze pytania)

Masz pytanie dotyczące zwrotów?

  • Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Po wysłaniu zlecenia płatniczego do naszego banku/dostawcy usług płatniczych, czas przetwarzania wynosi do 72 godzin, zanim zwrot zostanie uwzględniony na koncie. Więcej informacji na temat zwrotów i zwrotów znajdziesz tutaj . Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.
  • Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.
  • Wymiana produktów jest prosta. Zaloguj się na stronę obsługi zamówienia i zrobić po kolei kroki po prawej stronie.
  • Jeśli nie podoba Ci się zakupiony produkt i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, albo wymienić towar musisz zwrócić pełen produkt razem z pudełkiem, etykietami i wszystkimi dokumentami. Prosimy pamiętaj o załączeniu kompletnego formularza zwrotu do zwracanych produktów wraz z oświadczeniem czy chcesz wymiany produktu (i na jaki produkt) czy też zwrotu pieniędzy. Więcej informacji i warunki zwrotu i wymiany znajdziesz tutaj.
  • Zwrot produktów w HWG jest prosty. Prosimy zaloguj sie na stronę obsługi zamówienia i wykonaj kroki po prawej stronie.
  • Jeśli znajdujesz się poza UE, nie jest dostępna bezpłatna etykieta zwrotna. Upewnij się, że wydrukowałeś zalecany formularz CN 22 lub CN 23 i umieść go na zewnętrznej stronie paczki zwrotnej. Dzięki temu służby celne będą mogły łatwo zidentyfikować zawartość i uniknąć opóźnień. W przypadku otrzymania nieprawidłowego lub uszkodzonego produktu prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta!

  • Jeśli na etykiecie zwrotnej znajduje się tylko adres Holland Watch Group, oznacza to, że użytkownik znajduje się w kraju, dla którego nie są dostępne bezpłatne etykiety zwrotne. Upewnij się, że przesyłka została odesłana na adres podany na formularzu zwrotu.

Masz pytanie dotyczące wysyłki?

  • W Koszyku możesz sprawdzić, czy wysyłka do Twojego kraju jest dostępna. Nie wysyłamy do wszystkich krajów na świecie z dwóch głównych powodów: - Wiele razy spotkaliśmy się z przypadkami oszustw poczotwych w Twoim kraju. - Wybrana metoda wysyłki nie jest dostępna w Twoim kraju. Zobacz pełną listę krajów, do których wysyłamy paczki tutaj.
  • Jeśli wybrałeś opcję Standardowej Wysyłki, Twoje zamówienie zostało wysłane holenderską pocztą. Od momentu, kiedy Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn, paczka ma numer śledzenia Dutch Postal Services (holenderski urząd pocztowy). Po przybyciu do kraju dostawy, paczka otrzymuje nowy numer śledzenia lokalnej sieci pocztowej. Często zdarza się, że te numery nie są połączone, co powoduje utratę możliwości śledzenia przesyłki. Nie oznacza to, że przesyłka nie zostanie dostarczona, oznacza to tylko, że ograniczona jest możliwość śledzenia.
  • Tak, możesz. Przejdź do trackyourparcel.eu i zaloguj się numerem przesyłki (ABCxxxxxxx or HWGxxxxxx) i kodem pocztowym. Strona pokaże, kóry kurier dostarczy Twoją przesyłkę i pokaże jej status.
  • Poza Europą paczki często muszą przejść przez lokalny urząd celny aby wejść do sieci pocztowej. Może to spowodować opóźnienie do 3 tygodni. W tym okresie nie ma dostępnych aktualizacji śledzenia. Niestety nie możemy kontrolować ani przyspieszać tego procesu.
  • Nasi partnerzy pocztowi dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę na czas. Jeśli dostawa trwa dłużej niż wskazano na naszej stronie internetowej, przejdź do  trackyourparcel.eu, aby ustalić miejsce pobytu paczki.
  • Holland Watch Group znajduje się w Holandii. Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, nie pobieramy podatków lokalnych, takich jak podatek VAT, od zamówienia, ale lokalny urząd celny ma prawo do naliczenia cła importowego, podatku VAT i kosztów administracyjnych. Nie każde państwo pobiera takie opłaty od swoich obywateli, a ich wysokość różni się w zależności od kraju. Więcej informacji na temat podatków importowych można znaleźć tutaj.

Wysyłka

  • Holland Watch Group ponosi odpowiedzialność za zamówienie do momentu dostarczenia go w nowym, sprawnym stanie. Jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone w ciągu 3 dni od szacowanego czasu dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

  • Aby sprawdzić status swojego zamówienia, zaloguj się na stronie my-orderservice, podając swój adres e-mail i numer zamówienia. Znajdziesz tam wszystkie aktualne informacje dotyczące Twojego zamówienia.

  • Zwroty obejmują wyłącznie koszt przedmiotu - koszty wysyłki nie są zwracane, chyba że zwrot jest spowodowany błędem z naszej strony (np. niewłaściwy lub wadliwy przedmiot). W takich wyjątkowych przypadkach koszty wysyłki również zostaną zwrócone.

Dział Obsługi Klienta

Kontakt
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037 TR, Rotterdam
Netherlands