Niestety coś poszło nie tak


  • Newsletter
    Subskrybuj i otrzymaj 5% zniżki
Marki | Wszystkie marki
Mężczyźni | POPULARNE MARKI
Mężczyźni | MECHANIZMY
Mężczyźni | TYPY ZEGARKÓW
Mężczyźni | MATERIAŁY
Kobiety
Kobiety | POPULARNE MARKI
Kobiety | MARKI PROJEKTANTÓW
Kobiety | TYPY ZEGARKÓW
Kobiety | STYLE ZEGARKÓW
Kobiety | KOLORY ZEGARKÓW
Dzieci
Dzieci | Marki
Dzieci | Przedziały cenowe
Dzieci | Rodzaje zegarków dla dzieci
Dzieci | Kolory
Paski
Paski | Marki
Paski | Apple watch
Akcesoria
Akcesoria | Najczęściej sprzedawane baterie do zegarków
Akcesoria | Najlepiej sprzedające się etui na zegarki
Vintage
Vintage | Vintage
Vintage | Druga szansa
Nowy
Nowy | Nowa kolekcja
Nowy | Nowa kolekcja | Kolekcja wiosenna 2025
Nowy | Już niedługo
Wyprzedaż
Wyprzedaż | Wyprzedaż
Wyprzedaż | Druga szansa
🎁 Sklep z upominkami
🎁 Sklep z upominkami | SKLEP
🎁 Sklep z upominkami | Inspiracja
<p>Prezenty dla niego</p>
<h1>Prezenty dla niej</h1>
Zestawy prezentowe
Wszystkie informacje
Moje zamówienie
Kontakt
Dopasowanie bransolety
Zmien pasek do zegarka
Zmierz rozmiar nadgarstka
Newsletter
Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 427

Wszystkie informacje o gwarancji w Mastersintime.pl

W Mastersintime.pl wierzymy, że ważne jest, abyś był zadowolony z zakupu. Dlatego oferujemy jasne warunki gwarancji i prosty proces zgłaszania usterek.

W przypadku wszystkich marek, których Holland Watch Group jest oficjalnym dealerem, wraz z zakupem otrzymasz ogólnoświatową gwarancję producenta. Oznacza to, że jeśli zegarek ulegnie uszkodzeniu, możesz udać się do dowolnego oficjalnego dealera tej marki - w tym Mastersintime.pl - w celu naprawy zegarka.

Dlatego należy zachować książeczkę gwarancyjną lub kartę otrzymaną wraz z zakupem na wypadek, gdyby była potrzebna w przyszłości.

1 rok bezpłatnej dodatkowej gwarancji HWG

Od 1 października 2016 r. HWG oferuje 1 rok bezpłatnej dodatkowej gwarancji na zegarki. Jest to wyjątkowa usługa, w ramach której bezpłatnie przedłużamy gwarancję fabryczną na zegarek o jeden rok.

Linia

Często zadawane pytania

Ogólne informacje o gwarancji

  • 1. Sprawdź okres gwarancji na karcie gwarancyjnej i datę zakupu. Datę tę można również znaleźć na fakturze zakupu.
    2. Należy uważnie przeczytać broszurę gwarancyjną, aby dowiedzieć się, co dokładnie obejmuje gwarancja.
    3) Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Do zgłoszenia gwarancyjnego należy dołączyć ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną i/lub fakturę zakupu.

    Uwaga: zamiast gwarancji fabrycznej zegarki Second chance i Vintage objęte są roczną (second chance) lub 6-miesięczną (vintage) gwarancją HWG. Oznacza to, że roszczenie gwarancyjne można zgłosić wyłącznie w HWG.

    • Wady produkcyjne i wady mechanizmu, wskazówek i tarczy wynikające z normalnego użytkowania,
    • Ekstremalne odchylenia mechanizmu (wiodące lub opóźnione).

    Nasz zegarmistrz oceni każdą zgłoszoną wadę, aby ustalić, czy jest to wada produkcyjna, czy nie.

    • Zarysowania i odbarwienia wynikające z normalnego użytkowania,
    • Uszkodzenia spowodowane upuszczeniem, uderzeniem lub niewłaściwym użytkowaniem,
    • Uszkodzona koronka, bransoleta, pasek zegarka, zapięcie lub szkiełko,
    • Uszkodzenia spowodowane przez wodę w wyniku niewłaściwego użytkowania,
    • Wymiana baterii (również w okresie gwarancyjnym),
    • Uszkodzenia spowodowane nieautoryzowanymi naprawami.
    • Bezpłatna roczna dodatkowa gwarancja HWG dotyczy wyłącznie zegarków zakupionych w HWG od 1 października 2016 r. i rozpoczyna się 1 dzień po wygaśnięciu gwarancji producenta,
    • Gwarancja HWG jest ważna tylko w HWG,
    • Bezpłatna gwarancja HWG nie dotyczy zegarków marek, których HWG jest oficjalnym dealerem, ale które nie zostały zakupione w HWG,
    • Gwarancja HWG nie ma zastosowania do pasków do zegarków i innych akcesoriów, smartwatchów, zegarków drugiej szansy i zegarków vintage,
    • Użycie oryginalnych części zamiennych do napraw w ramach dodatkowej gwarancji HWG zależy od ich dostępności u producenta,
    • W przypadku zaprzestania działalności przez producenta, na przykład z powodu bankructwa, HWG może użyć do naprawy części zamiennych innych marek.
  • Jeśli posiadasz zegarek marki, której jesteśmy oficjalnym dealerem, możesz oddać go do naprawy gwarancyjnej w jednym z naszych sklepów. Dodatkowa gwarancja HWG dotyczy wyłącznie zegarków zakupionych w HWG.
  • Chcesz zgłosić naprawę lub roszczenie gwarancyjne? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, podaj krótki opis usterki i prześlij zdjęcia ilustrujące problem. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Lub odwiedź jeden z naszych sklepów. Przynieś ważną kartę gwarancyjną i/lub fakturę zakupu.

  • Zegarek należy starannie zapakować, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom podczas transportu. Dołącz dowód zakupu lub podstemplowaną kartę gwarancyjną. Nie ma potrzeby dołączania oryginalnego pudełka.

Gwarancja na określone produkty

  • Zegarki Second Chance nie są objęte gwarancją fabryczną. Oznacza to, że nie można udać się do dealera innej marki, ale tylko do HWG w celu zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego. Posiadamy własny warsztat, w którym przez rok będziesz objęty gwarancją na wszelkie wady materiałowe i mechanizmu zgodnie z oryginalnymi warunkami gwarancji marki. Zegarki Second Chance nie są objęte dodatkową roczną gwarancją HWG.
  • Zegarki zabytkowe nie są objęte gwarancją producenta. Oznacza to, że nie można udać się do innego sprzedawcy, ale tylko do HWG w celu zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego. Posiadamy własny warsztat, w którym przez 6 miesięcy jesteśmy objęci gwarancją na wszelkie wady materiałowe i mechanizmu zgodnie z oryginalnymi warunkami gwarancji marki. Niektóre zegarki vintage nadal posiadają certyfikat gwarancyjny z ważnym okresem gwarancji od samej marki. W takim przypadku można ubiegać się o gwarancję od marki. Zegarki zabytkowe nie są objęte dodatkową gwarancją HWG.
  • Proces naprawy smartwatchów różni się od procesu naprawy zegarków analogowych, ponieważ smartwatche są zasadniczo małymi komputerami. Z tego powodu, podobnie jak wiele innych sklepów internetowych sprzedających smartwatche, zalecamy, aby naprawy smartwatchów były najlepiej przeprowadzane przez samego producenta. Jako specjaliści od zwykłych zegarków, nie posiadamy specjalistycznej wiedzy i zasobów do naprawy smartwatchów. W przypadku wystąpienia problemów ze smartwatchem w okresie gwarancji producenta, zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio z producentem. Oczywiście możemy dostarczyć ci te informacje kontaktowe i poprowadzić cię przez proces gwarancyjny producenta. Smartwatche nie są objęte dodatkową roczną gwarancją HWG.

Typowe sytuacje/problemy

  • Zazwyczaj zegarek kwarcowy zatrzymuje się, gdy bateria jest rozładowana. Wymianę baterii można zlecić zaufanemu jubilerowi lub oficjalnemu dealerowi marki. Jeśli zegarek nadal nie działa, należy dostarczyć go do oficjalnego dealera lub HWG w celu naprawy gwarancyjnej.
  • Zegarki mechaniczne mogą mieć standardowe odchylenie w odmierzaniu czasu. Limit tego odchylenia różni się w zależności od typu mechanizmu. Więcej informacji na temat odchylenia standardowego najpopularniejszych mechanizmów automatycznych można znaleźć w tym artykule.

  • Niestety, paski i bransoletki do zegarków nie są objęte gwarancją producenta. Uważamy jednak, że masz prawo do prawidłowo działającego produktu. Jeśli uważasz, że otrzymany produkt ma wadę produkcyjną, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta i przesłanie nam wyraźnych zdjęć problemu. Dzięki tym zdjęciom będziemy mogli określić problem i znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

  • Niestety, uszkodzenia szkiełka zegarka spowodowane uderzeniami, upadkami itp. nigdy nie są objęte gwarancją. Jeśli podejrzewasz, że pęknięcie jest wynikiem wady produkcyjnej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

  • Chociaż nie zajmujemy się naprawą smartwatchów, chętnie pomożemy w aktualizacji oprogramowania. Ponadto oferujemy przydatne informacje, które obejmują typowe usterki. Na przykład na temat żywotności baterii smartwatchów, Bluetooth i resetowania, na przykład Garmin Vivoactive.

  • HWG posiada własny warsztat naprawczy z certyfikowanymi zegarmistrzami. Podczas wizyty w jednym z naszych sklepów nasi pracownicy służą dalszą pomocą. Na naszej stronie informacyjnej o naprawach można przeczytać więcej informacji na temat czasu trwania i kosztów napraw.

  • Średni czas realizacji naprawy wynosi od 5 do 8 tygodni, w zależności od dostępności części od producenta. Na naszej stronie z informacjami o naprawach można przeczytać więcej o czasie trwania i kosztach napraw.

Linia

Obsługa klienta

Masz pytania dotyczące gwarancji? Zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego.