Zamów w ciągu i otrzymasz swoje zamówienie Poniedziałek do domu

Gwarancja

Najczęściej zadawane pytania

Mój zegarek nie działa a jest ciągle na gwarancji. Czy jest zepsuty i mam go odesłać do naprawy?

Most of the time when a quartz watch stops running, it is caused by an empty battery. Please feel free to have the battery exchanged by a good trusted jeweller or official dealer of the brand. If the watch still doesn’t work after the battery change, the watch has to be offered at an official dealer for warranty. 

Mój mechaniczny zegarek spóźnia się/spieszy się.

Mechanical watches may show a deviation in timekeeping. The limit for this deviation is +6 minutes and -4 minutes per 24 hours. As this differs by brand, you can always find this allowed deviation in the manual provided. Does your watch clearly show a greater deviation? In that case, please contact an authorized dealer of your brand with your valid warranty.

Jak mogę ubiegać się o gwarancję na zepsuty zegarek??

If you would like to claim the warranty on your watch, please contact our Customer Service department. Please include the valid, stamped warranty card and/or purchase invoice with your warrant claim. Warranty can be claimed at most brand authorized jewellers & sales points. Some brands will demand you go to the original sales point with your warranty claim. Read the warranty card/booklet for further information.
If you wish to claim the extended HWG warranty, we accept the stamped warranty card, or the HWG invoice as proof of warranty.

Pasek mojego zegarka jest zepsuty/urwany, co mam zrobić?

Unfortunately straps are not covered by the factory warranty. However, we feel as our customer you are entitled to a properly functioning product If you think the product you received is faulty due to a manufacturing error, please contact our customer service and provide us with clear pictures of the problem. Using clear photos we can assertain the problem, and find a suitable solution for you.

Szkiełko mojego zegarka potłukło się/pękło, co mam zrobić?

Unfortunately the watch crystal is not covered by the factory warranty. Breakage through strikes, impact, falling, etc. is never covered by the warranty. If you are of the opinion the breakage is due to a manufacturing error, please contact our Customer Service department to discuss your options.

Czy mam odesłać oryginalne pudełko kiedy wysyłam zegarek do naprawy?

No, when you return a watch for repair or a warranty claim, we only want to receive the watch and a valid warranty card and/or purchase invoice.

 
lijn
 

NEW: Free 1-year extended {{DOMAIN}} warranty

 
From October 1, 2016 HWG offers a free one-year extended warranty on watches. This is a special and unique free service which extends the manufacturer’s warranty for one year.
 
The start date of the (manufacturer’s/factory) warranty is the date on your warranty card or the date on your invoice.
 
For the (factory) warranty terms and duration of the guarantee, please see the warranty card / booklet with your watch. In addition, the following conditions apply:
 
- The extended warranty only applies to watches purchased at HWG from October 1, 2016 and starts from one day after the manufacturer's warranty ends.
- Watch brands of which HWG is official dealer, but not purchased at HWG, can be offered at HWG for repair under warranty within the manufacturer’s warranty period. For these watches the free one year extra warranty by HWG after expiration of the factory warranty period, isn’t valid.
- The additional warranty does not cover children's watches, watch straps and other accessories.
- Use of original brand spare parts for repairs under the HWG additional warranty is subject to availability at the manufacturer.
- In the event of cessation of business by the manufacturer, for example through bankruptcy, HWG may use non-proprietary parts.

Zakres gwarancji

Sprawdź książeczkę gwarancyjną, aby dowiedzieć się co obejmuje gwarancja. Przechowuj ją w bezpiecznym miejscu, aby łatwo ją znaleźć, na wypadek, gdyby była potrzebna. Ogólnie rzecz biorąc, gwarancja fabryczna obejmuje wady materiałów i mechanizmu. Gwarancja fabryczna nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych codziennym użytkowaniem lub zużyciem bransoletki i szkiełka. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zalaniem wodą, gdy zegarek nie jest używany zgodnie z wytycznymi producenta. Wszystkie zegarki są wysyłane w stanie gotowości do pracy. Gwarancja nie obejmuje żywotności baterii i/lub wymiany baterii. Gwarancja jest zwykle nieważna, jeśli nieautoryzowane naprawy zostały wykonane przez kogokolwiek innego niż autoryzowany dystrybutor marki.
W przypadku wszystkich marek, których jesteśmy licencjonowanym sprzedawcą, otrzymasz ogólnoświatową gwarancję. Jest to ta sama gwarancja, którą otrzymasz od oficjalnego dealera tej marki. Zapewniamy również pomoc, jeśli chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne. We wszystkich przypadkach zegarek będzie sprawdzany i naprawiany przez licencjonowanego zegarmistrza lub przez samego producenta.

Jak ubiegać się o naprawę gwarancyjną

Jako sprzedawca jesteśmy odpowiedzialni za legalną gwarancję naszych produktów. Oznacza to, że jako pierwsi jesteśmy odpowiedzialni za naprawy gwarancyjne, nawet jeśli producent oferuje ogólnoświatową gwarancję.

Naprawy gwarancyjne

W przypadku konieczności naprawy w ramach gwarancji, prosimy o skontaktuj się z nami w celu zgłoszenia problemu. Jeśli problem z zegarkiem jest objęty gwarancją, wyślemy zegarek do fabryki. Jeśli wymagana obsługa serwisowa nie jest objęta gwarancją, powiadomimy Cię o tym najszybciej, jak to możliwe. W większości przypadków czas naprawy wynosi około 4-7 tygodni w zależności od dostępności części zamiennych. W rzadkich przypadkach kiedy uważamy, że reklamacja nie jest objęta gwarancją, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy zegarek i ustalimy, czy Twoje zgłoszenie jest objęte gwarancją, a jeśli tak, to zegarek zostanie wysłany do producenta. W przypadku, gdy uważamy, że gwarancja nie obejmuje takiego uszkodzenia, jak najszybciej Cię. Zwykle czas naprawy to około 4-7 tygodni, w zależności od dostępności części.

Obsługa Klienta

Kontact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037 TR, Rotterdam
Holandia

Telefon: +31 (0)85 489 20 10
E-mail: Kliknij tutaj

Informacja

Płatność
Wysyłka
Gwarancja
Bezpieczne zamówienie
Kontact
Pytania i odpowiedzi

Instrukcje

Jak złożyć zamówienie
Wyznacz rozmiar nadgastka

Otrzymaj 5% na zakupy

Zapisz się do newslettera!