Zamów w ciągu i otrzymasz swoje zamówienie Poniedziałek do domu

Ogólne warunki i regulamin Grupy Holland Watch Group

Tems & Conditions Banner

Te Ogólne Zasady i Warunki zostały opracowane przy pomocy Trusted Shops i wchodzą w życie 1 stycznia 2018 roku.
 
Holland Watch Group jest certyfikowana przez Trusted Shops i zobowiązała się przestrzegać kodeksu postępowania Trusted Shops, z którym można się zapoznać http://www.trustedshops.nl.
 
Spis treści:
 
1 - Informacje o Holland Watch group (HWG)
2 - Twoje dane osobiste
3 - Możliwość zastosowania niniejszych ogólnych warunków
4 - Obowiązujące prawo
5 - Nasza oferta
6 - Składanie zamówień i umowa
7 - Ceny i koszt wysyłki
8 - Płatność
9 - Dostępność i dostawa
10 - Odpowiedzialność
11 - Prawo do odstąpienia od umowy
12 - Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
13 - Gwarancja
14 - Rozszerzona gwarancja
15 - Skargi i spory
16 - Zmiany w Ogólnych Zasadach i Regulaminie
17 - Definicje

1 -  Informacje na temat Holland Watch group (HWG)

Ta strona jest zarządzana przez Holland Watch Group B.V.,sprzedająca pod nazwą Masters In Time ("my", "nas", "nasze"). Produkty zakupione na tej stronie są dosarczane przez nas. Jesteśmy zarejestrowani w Izbie handlu w Rotterdamie pod numerem 24350434.

Zarejestrowany adres:
Willebrordusstraat 14 - 16
3037 TR Rotterdam, Holandia
 
Nr VAT: NL812354576B01

Możesz skontoktować sie z nami pocztą elektroniczną pod adresem e-mail - info@hollandwatchroup.com, telefonicznie + 31 085 489 20 10 lub napisać do nas na powyższy adres.
 
Godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta:
Od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 18:00
W soboty do godziny 8:00 do 17:00

Artykuł 2 - Tożsamość przedsiębiorcy
Nazwa firmy: Holland Watch Group B.V.
Sprzedaz pod nazwą: horloge.nl

Zarejestrowany adres:
Willebrordusstraat 14-16 3037 TR Rotterdam, Holandia

Numer telefonu: +31 (0) 85 4892012
Adres e-mail: info@hwg.nl
Numer Izby Handlowej: 24350434
Numer identyfikacyjny VAT: NL812354576B01

W przypadku, gdy działalność przedsiębiorcy podlega odpowiednim systemom licencjonowania: dane organu nadzoru; Jeśli przedsiębiorca wykonuje zawód regulowany:
- Stowarzyszenia zawodowego lub organizacji, z którą jest związany;
- Tytuł zawodowy, miasto / miasto w UE lub EOG, gdzie zostało to przyznane;
- Odniesienie do zasad zawodowych mających zastosowanie w Holandii oraz instrukcje, gdzie i jak te zasady mogą być dostępne.
Artykuł 3 - Stosowanie
1. Niniejsze Ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty dokonanej przez przedsiębiorcę i każdą umowę na odległość, która jest realizowana między przedsiębiorcą a konsumentem.
2. Przed zawarciem umowy na odległość, tekst tych ogólnych warunków zostanie udostępniony konsumentowi. Jeśli nie jest to uzasadnione, przedsiębiorca wskazuje, przed zawarciem umowy na odległość, o tym, że ogólne warunki są dostępne do wglądu w lokalu przedsiębiorcy i że będą one dostarczane bezpłatnie konsumentowi, tak szybko, jak to możliwe, na życzenie klienta.
3. Jeśli umowa zawierana na odległość została zawarta drogą elektroniczną, wówczas, w przeciwieństwie do poprzedniego ustępu i przed zawarciem umowy o odległość, konsument otrzyma tekst tych ogólnych warunków elektronicznych w taki sposób, aby konsument mógł łatwo przechowywać Je na trwałym nośniku danych. Jeśli nie jest to rozsądnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość przedsiębiorca wskaże, gdzie mogą być kontrolowane ogólne warunki i mogą być przesyłane do konsumenta bezpłatnie drogą elektroniczną lub w inny sposób droga.
4. W przypadkach, w których poza warunkami ogólnymi obowiązują szczegółowe warunki handlowe i związane z usługami, akapity drugi i trzeci stosuje się na zasadzie analogii, a konsument może zawsze powoływać się na stosowany warunek najbardziej korzystny dla niego w przypadku niezgodności Ogólne warunki handlowe.
 
Artykuł 4 - Oferta
1. Jeśli oferta podlega ograniczonemu okresowi ważności lub podlega warunkom, zostanie wyraźnie wymienione w ofercie.
2. Oferta zawiera kompletny i dokładny opis oferowanych produktów i / lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić konsumentowi dokonanie właściwej oceny oferty. Jeśli przedsiębiorca wykorzystuje ilustracje, będzie to prawdziwa reprezentacja oferowanych produktów i / lub usług. Przedsiębiorca nie jest związany oczywistymi błędami lub błędami w ofercie.
3. Każda oferta zawiera takie informacje, które jasno wskazują konsumentowi, jakie prawa i obowiązki są zaangażowane w przyjmowanie oferty. Obejmuje to w szczególności:
- Cena, w tym podatki;
- Wszelkie koszty dostawy;
- Sposób zawarcia umowy i jakie działania będzie to wymagać;
- Czy prawo do odstąpienia od umowy ma zastosowanie;
- Sposób płatności, dostarczenia i realizacji zamówienia;
- Okres zaakceptowania oferty lub okres, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;
- Wielkość taryfy dla komunikacji na odległość, jeżeli koszty korzystania z techniki komunikacji na odległość są obliczane na innej podstawie niż zwykła podstawowa taryfa dla wybranej techniki komunikacyjnej;
- Jeżeli umowa została złożona po jej zawarciu, a jeśli tak, sposób, w jaki może to uzyskać konsument;
- Sposób, w jaki konsumenci mogą uzyskać informacje o danych, które przewidział w trakcie realizacji zamówienia oraz o sposobie ich usunięcia przed zawarciem umowy;
- Języki, w których, oprócz niderlandzkiego, umowa może zostać zawarta;
- Kody zachowania, na które przedsiębiorca jest przedmiotem, oraz sposób, w jaki konsumenci mogą korzystać z elektronicznych kodów tych kodeksów postępowania;
- Minimalny czas trwania umowy na odległość, w przypadku kontraktu obejmującego ciągłą lub okresową dostawę produktów lub usług.

6 - Składanie zamówień i umowa

6.1 Możesz złożyć zamówienie na produkty oferowane na tej stronie postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie pokazującymi się po kliknięciu na produkt, który chcesz nabyć. Będziesz miał możliwość sprawdzenia zamówienia i poprawienia wszelkich błędów, aż do czasu złożenia zamówienia przez kliknięcie "Checkout". Potwierdzamy otrzymanie Twojego zamówienia wysyłając automatycznie generowany e-mail. E-mail ten traktowany jest jako zawarcie umowy.
6.2 Umowa dotyczy wyłącznie konkretnych towarów wymienionych w wiadomości potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przeczytaj i sprawdź te informacje, aby upewnić się, że są poprawne. Jeśli informacje w e-mailu z potwierdzeniem są nieprawidłowe lub jeśli nie jesteś zadowolony ze szczegółów w wiadomości e-mail, skontaktuj się z nami za pośrednictwem info@hollandwatchgroup.com
6.3 Językiem umowy jest {{language}}.
6.4 W przypadku przyjęcia zamówienia mamy prawny obowiązek dostarczenia towarów zgodnych z tymi warunkami.
6.5 Zapewniamy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia elektronicznego przesyłania danych i zapewniamy bezpieczne środowisko internetowe. Zapewniamy też odpowiednie środki bezpieczeństwa transakcji elektronicznych.
6.6 Przedsiębiorca może pozyskać informacje - w ramach ustawowych - o zdolności konsumenta do wywiązania się ze zobowiązań płatniczych, a także o faktach i czynnikach, które są istotne dla zawarcia umowy na odległość. Jeśli badania te dają przedsiębiorcy odpowiednie podstawy do odmowy zawarcia umowy, to ma on takie prawo, poparte uzasadnieniem, do odrzucenia zamówienia lub wniosku, lub do związania jego realizacji ze specjalnymi warunkami.
6.7 Gwarantujemy, że produkty i/lub usługi są zgodne z umową, specyfikacjami określonymi w ofercie, uzasadnionymi wymogami rzetelności i/lub użyteczności oraz przepisami prawa obowiązującymi w dniu zawarcia umowy /lub regulacji rządowych.

Artykuł 6 - Prawo odstąpienia od umowy
1. Przy zakupie produktów konsumenci mają możliwość rozwiązania umowy, bez podawania powodów, w ciągu czternastu dni. Okres ten rozpoczyna się w dniu następującym po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub przedstawiciela poprzedniego wyznaczonego przez konsumenta i ogłoszonego przedsiębiorcy.
2. W tym okresie konsument traktuje produkt i jego opakowanie ostrożnie. Wystarczy rozpakować lub używać produktu w miarę potrzeb, aby móc ocenić, czy chce zatrzymać produkt. Jeśli chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, zwróci produkt do przedsiębiorcy, ze wszystkimi powiązanymi składnikami i - w zakresie, w jakim jest to racjonalnie możliwe - w oryginalnym stanie i opakowaniu, zgodnie z uzasadnionym i jasnym Instrukcje dostarczone przez przedsiębiorcę.
3. W przypadku świadczenia usług konsument ma możliwość rozwiązania umowy, bez podawania powodów, przez co najmniej 14 dni, począwszy od dnia zawarcia umowy.
4. Aby skorzystać ze swojego prawa odstąpienia od umowy, konsument będzie działał zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami, które przedsiębiorca przedstawił podczas składania oferty i / lub najpóźniej w momencie dostawy.
Artykuł 7 - Koszty w przypadku odstąpienia od umowy
1. Jeśli konsument korzysta z prawa odstąpienia od umowy, odpowiada za co najmniej koszty zwrotu towaru.
2. Jeśli konsument zapłaci sumę, przedsiębiorca zwróci tę kwotę jak najszybciej, najpóźniej jednak w ciągu 30 dni po zwrocie towaru lub po jego wycofaniu.
Artykuł 8 - Odstępstwa od prawa odstąpienia od umowy
1. Przedsiębiorca może wykluczyć, że konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia, o ile jest to przewidziane w ust. 2 i 3 niniejszego artykułu. Wycofanie prawa odstąpienia od umowy jest ważne tylko w przypadku, gdy przedsiębiorca jasno to stwierdzi podczas składania oferty, a przynajmniej w odpowiednim czasie przed zawarciem umowy. 2. Wyłączenie od prawa odstąpienia jest możliwe tylko dla produktów: A) które zostały utworzone przez przedsiębiorcę zgodnie ze specyfikacją klienta;
B) mają charakter wyraźnie osobisty;
C) których nie można zwrócić ze względu na ich naturę;
D) szybko rozpadają się lub stają się nieaktualne;
E) którego cena podlega fluktuacjom na rynku finansowym, nad którym przedsiębiorca nie ma wpływu;
F) dla indywidualnych gazet i czasopism;
G) nagrania audio i wideo oraz oprogramowanie komputerowe, w wyniku czego konsument naruszył uszczelnienie.
3. Wyłączenie od prawa odstąpienia jest możliwe tylko w przypadku usług:
A) związane z zakwaterowaniem, transportem, działalnością gastronomiczną lub rekreacją, które mają być przeprowadzone w określonym terminie lub w danym okresie;
B) których dostawa rozpoczęła się, za wyraźną zgodą konsumenta, przed upływem okresu odstąpienia od umowy;
C) dotyczące zakładów i loterii.

10 - Odpowiedzialność

O ile wyraźnie nie uzgodniono inaczej w umowie, zastosowanie ma ustawowa regulacja odpowiedzialności za wady.
Ograniczenia i skrócone warunki nie dotyczą roszczeń wynikających ze szkód wyrządzonych przez nas, naszych przedstawicieli prawnych lub przedstawicieli:
- w przypadku narażenia zdrowia lub życia
- w przypadku celowego lub rażącego zaniedbania, naruszenia obowiązków oraz w przypadku złej wiary
- w przypadku naruszenia istotnych zobowiązań wynikających z umowy, których wypełnienie jest niezbędne do należytego jej wypełnienia, a działania których druga strona może w normalnych warunkach oczekiwać od umowy (obowiązki kardynalne)
- w kontekście udzielonej gwarancji, o ile zostało to uzgodnione.

11 - Prawo odstąpienia od umowy

11.1 Kupując produkty, konsument ma możliwość rozwiązania umowy, bez podania przyczyny, w terminie czternastodniowym. W HWG jednak obowiązuje okres karencji wynoszący 30 dni.
W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o anulowaniu umowy za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. listownie pocztą lub e-mailem). Możesz użyć europejskiego formularza do odstąpienia, ale nie jesteś do tego zobowiązany. Aby dotrzymać terminu odstąpienia, wystarczy wysłać komunikat dotyczący wykonania prawa do odstąpienia od umowy przed upływem okresu odstąpienia.
11.2 Okres możliwości odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym użytkownik lub strona trzecia wskazana przez niego, niebędąca przewoźnikiem, fizycznie odebrała towary.
Jeśli zamówiłeś kilka produktów w tej samym zamówieniu: dzień, w którym Ty lub trzecia strona wyznaczona przez Ciebie, otrzymała ostatni produkt. Sprzedawca może, o ile poinformował konsumenta w jasny sposób przed złożeniem zamówienia, odrzucić zamówienie na kilka produktów z innym czasem dostawy.
Jeżeli dostawa produktu składa się z kilku przesyłek lub części: dzień, w którym użytkownik lub strona trzecia wskazana przez niego otrzymała ostatnią przesyłkę lub ostatnią jej część;
11.3 W okresie możliwości odstąpienia od umowy traktuj produkt i jego opakowanie ostrożnie. Rozpakuj lub użyj produktu tylko w takim stopniu, w jakim jest to konieczne, aby móc ocenić, czy chcesz go zatrzymać. Podstawową zasadą jest to, że możesz tylko obsługiwać i sprawdzać działanie produktu tak, jak robiłbyś to w sklepie.
  Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, odeślij produkt do sprzedawcy wraz ze wszystkimi jego częściami oraz - w miarę możliwości - w oryginalnym stanie i opakowaniu, zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami dostarczonymi przez sprzedawcę. 
11.4 Ponosisz odpowiedzialność za amortyzację towarów wynikającą z ichużytkowania, wykraczającego poza to, co jest konieczne do określenia ich charakteru, cech i funkcjonowania.
11.5 Ryzyko i ciężar dowodu w zakresie prawidłowego i terminowego wykonania prawa do odstąpienia spoczywa na konsumencie.
11.6 Musisz zwrócić towar do nas niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym nas powiadomiłeś. Zmieściłeś się w czasie, jeśli odesłałeś towar przed upływem 14-dniowego okresu.
11.7 Musisz zwrócić produkt wraz ze wszystkimi akcesoriami, jeśli jest to możliwe w oryginalnym stanie i opakowaniu oraz zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami dostarczonymi przez nas.
11.8 W krajach UE oferujemy bezpłatną Usługę zwrotu przesyłki. Zobacz stronę Zwrot i Wymiana aby uzyskać szczegółowe warunki. Jeśli nie chcesz korzystać z tej usługi przez nas oferowanej, jesteś zasadniczo odpowiedzialny za zapłatę bezpośrednich kosztów zwrotu produktu, chyba że wcześniej wskazaliśmy, że nie musisz ponosić tych kosztów.

Przeczytaj tutaj o procedurze zwrotu przesyłki.

11.9 Jeśli anulujesz umowę, otrzymasz zwrot wszystkich dokonanych przez ciebie płatności do tej chwili, w tym koszty dostawy, bezzwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni (tylko w Portugalii, 7 dni) po otrzymaniu informacji o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Jeśli zdecydowałeś się na droższy sposób dostawy niż najtańsza standardowa opcja, nie zwracamy dodatkowych kosztów za droższą metodę.
11.10 Zwrócimy Ci pieniądze tą samą metodą, za pomocą której dokonałeś pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie postanowiłeś inaczej; w każdym przypadku nie zostaniesz obciążony kosztami takiego zwrotu.

12 - Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy, zakup konsumenta obejmujący dostawę:
- produkty, które zostały stworzone przez sprzedawcę zgodnie ze specyfikacjami konsumenta lub które mają wyraźnie charakter osobisty i ze względu na to nie mogą zostać zwrócone;
- które szybko ulegają zniszczeniu lub stają się przestarzałe;
- produkty, które nie nadają się do zwrotu ze względów ochrony zdrowia lub higieny, i których pieczęć jest zerwana po dostawie;
- produkty, które po dostawie są nieodwołalnie zmieszane z innymi przedmiotami ze względu na swój charakter;
- nagrania audio i wideo oraz oprogramowanie komputerowe, w których konsument zdjął zabezpieczenia;
- gazety, czasopisma z wyjątkiem umowy o regularne dostarczanie takich publikacji (subskrypcji);
- produkty lub usługi, których cena zależy od wahań na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu i które mogą wystąpić w okresie karencji;
- umowy zawarte podczas aukcji publicznej. Przez aukcję publiczną rozumie się metodę sprzedaży, w której produkty, treści cyfrowe i/lub usługi są oferowane przez przedsiębiorcę konsumentowi, który jest osobiście obecny lub ma możliwość osobistego stawienia się na aukcji, pod kierownictwem prowadzącego aukcję, w której zwycięski oferent jest zobowiązany do zakupu produktów, treści cyfrowych i/lub usług;

13 - Gwarancja

Bez ograniczenia prawa odstąpienia od umowy na podstawie artykułu 11 możesz zwrócić nam produkt, np. Jeśli produkt nie jest zamówionym produktem, jest uszkodzony, wadliwy lub w niewłaściwej ilości.
Jeśli towar zostanie dostarczony z widocznymi uszkodzeniami transportowymi, należy niezwłocznie zgłosić te uszkodzenia dostawcy i skontaktować się z nami tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie zgłosisz reklamacji lub nie skontaktujesz się z nami, nie wpłynie to na Twoje ustawowe prawa i egzekwowanie, w szczególności w odniesieniu do Twojego prawa do gwarancji. Ale pomagasz nam korzystać z naszych własnych uprawnień w stosunku do przewoźnika lub ubezpieczenia transportowego.
Jak tylko potwierdzimy wadę lub inny problem, naprawimy lub wymieniamy towar na nasz koszt - jeśli będzie to możliwe w rozsądnym terminie po sprzedaży - o ile tylko nie jest to niemożliwe lub nieproporcjonalnie drogie. W takim przypadku otrzymasz zwrot kwoty już zapłaconej za te towary.
Będziemy Cię informować o zwrocie w rozsądnym czasie. Zwykle rozpatrujemy wniosek o zwrot tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie nie później niż 30 dni po potwierdzeniu przez e-mail o zwrocie za uszkodzone lub wadliwe produkty.
Możesz przeczytać więcej o gwarancji w HWG tutaj.

14 - Rozszerzona gwarancja

Przez rozszerzoną gwarancję rozumie się każde zobowiązanie przedsiębiorcy, jego dostawcy, importera lub producenta, w którym przyznaje on konsumentowi określone prawa lub roszczenia wykraczające poza to, co jest prawnie wymagane w przypadku, gdy nie wypełnił on swojej części zobowiązania umowy.
Dodatkowa (dodatkowa ustawowa) gwarancja udzielona przez przedsiębiorcę, jego dostawcę, producenta lub importera nigdy nie ogranicza praw i roszczeń, które można egzekwować od przedsiębiorcy na podstawie umowy, jeżeli przedsiębiorca nie wypełnił swojej części umowy.
Możesz przeczytać więcej o gwarancji w HWG tutaj.

15 - Skargi i spory

15.1 Skargi przekazane nam na piśmie (lub e-mailem) są potwierdzane w ciągu 24 godzin od otrzymania, a odpowiadamy na nie w terminie 14 dni od daty otrzymania. Jeśli reklamacja wymaga dłuższego czasu przetwarzania, otrzymasz od nas w ciągu 14 dni informację, kiedy możesz oczekiwać bardziej szczegółowej odpowiedzi.
15.2 Musisz dać nam co najmniej 4 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Jeżeli skarga nie zostanie rozwiązana po tym okresie, powstaje spór kwalifikujący się do rozstrzygania sporów.
15.3 Komisja Europejska oferuje internetową platformę rozwiązywania sporów, którą można znaleźć tutaj: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Konsumenci mają możliwość korzystania z tej platformy w celu rozstrzygania sporów.

 

16 - Wyjątki do Ogólnych Zasad i Regulaminu

Jeżeli postanowienia niniejszych Ogólnych Zasad są nieważne lub niedopuszczalne, nie ogranicza to wpływu pozostałych postanowień.
Możemy zmienić Regulamin lub w inny sposób go edytować bez wcześniejszego powiadomienia. Sprawdzaj to regularnie na naszej stronie internetowej, aby upewnić się, jakie Ogólne Zasady mają zastosowanie w danym momencie.

17 - Definicje

Poniższe definicje dotyczą tych warunków i  zasad:

1.       Okres odstąpienia od umowy: okres, w którym konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia;
2.       Klient: osoba fizyczna niedziałająca w związku z wykonywanym zawodem lub prowadzoną działalnością, która zawiera ze sprzedawcą umowę na odległość;
3.       Dzień: data;
4.       Zawartość cyfrowa: dane wytworzone i dostarczone w formie cyfrowej;
5.       Trwałe medium: wszelkie środki umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji adresowanych do niego osobiście w sposób ułatwiający przyszłe konsultacje i niezmienione odtwarzanie przechowywanych informacji;
6.       Prawo odstąpienia od umowy: możliwość odstąpienia przez konsumenta od umowy na odległość w okresie możliwości odstąpienia od umowy;
7.       Sprzedawca osoba fizyczna lub prawna będąca członkiem Dutch Thuiswinkel Organization, która oferuje produkty i/lub usługi na odległość;
8.       Umowa na odległość: umowa, w ramach której wykorzystuje się jedną lub więcej technik komunikacji na odległość w ramach systemu zorganizowanego przez przedsiębiorcę do sprzedaży produktów i/lub usług na odległość, do chwili zawarcia umowy;
9.       Europejski formularz odstąpienia od umowy: wzór europejskiego formularza odstąpienia od umowy zawartych w tych warunkach; nie musi być dostępny, jeżeli konsument nie ma prawa odstąpienia od umowy w związku z jego zamówieniem;
10.   Technika porozumiewania się na odległość: oznacza, że można ją wykorzystać do zawarcia umowy, a konsument i przedsiębiorca pozostają w tym samym miejscu w tym samym czasie.

Ostatnia modyfikacja: grudzień 20, 2018

Obsługa Klienta

Kontact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037 TR, Rotterdam
Holandia

Telefon: +31 (0)85 489 20 10
E-mail: Kliknij tutaj

Informacja

Płatność
Wysyłka
Gwarancja
Bezpieczne zamówienie
Kontact
Pytania i odpowiedzi

Instrukcje

Jak złożyć zamówienie
Wyznacz rozmiar nadgastka