FAQ Banner

Masters In Time FAQ

Cały czas uaktualniamy sekcję FAQ na Masters In Time. Na tej stronie znajdziesz pytania i opdowiedzi związane ze sprzedawanymi przez nas zegarkami. Jeśli Twoje pytanie i odpowiedź nie są na tej liście, wyślij nam je korzystając z Formularza Feedback, abyśmy mogli na nie odpowiedzieć i umieścić aktualizację w sekcji FAQ.

Czy masz pytanie dotyczące płatności?

Zmieniłem zdanie i chciałbym anulować płatność.

Nasz dział logistyki działa bardzo szybko, ale jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby je anulować. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie Ci pomoże.

Mam problem z płatnością moją kartą kredytową.

Jest wiele powodów, dla których nie możesz dokonać płatności za pomocą karty kredytowej na naszej stronie internetowej. Skontaktuj się ze swoim bankiem, ponieważ powinien on podać wszystkie szczegóły dotyczące odrzuconej transakcji i pomóc Ci ją zrealizować.

Płatność moją kartą kredytową powiodła się, ale zamówienie nie zostało zaakceptowane.

HWG współpracuje z oprogramowaniem do automatycznego wykrywania oszustw. Twoje zamówienie prawdopodobnie zostało oznaczone przez to oprogramowanie jako potencjalne oszustwo. Jeśli korzystasz z własnej karty kredytowej, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie Ci pomoże.

Chciałbym otrzymać fakturę.

Nie ma problemu. Nie drukujemy faktur ze względu na środowisko. Pobierz fakturę na stronie obsługi zamówienia

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwroty kosztów zawsze odbywają się w taki sam sposób jak oryginalna płatność. Oznacza to, że po zapłaceniu kartą kredytową zwrócimy pieniądze na tę samą kartę kredytową. Możesz znaleźć więcej informacji na stronie zwroty & wymiana.

Czy bezpiecznie jest płacić na waszej stronie?

Oczywiście! Nasz dostawca jest jednym z wiodących dostawców usług płatniczych oferując w 100% bezpieczne środowisko płatnicze. Nasza usługa spełnia surowe wymogi bezpieczeństwa dla kart Visa i MasterCard zgodnie ze standardem bezpieczeństwa danych w zakresie kart płatniczych (PCI DSS) oraz standardem szyfrowania PCI Point-to-Point (P2PE)  dla bezpiecznych rozwiązań POS i mPOS. Oba certyfikaty PCI są dowodem bezpieczeństwa technicznego i organizacyjnego firmy Computop.

 
 
 
 

Czy masz pytanie na temat wysyłki?

Czy wysyłacie zamówienia do mojego kraju?

W Koszyku możesz sprawdzić, czy wysyłka do Twojego kraju jest dostępna. Nie wysyłamy do wszystkich krajów na świecie z dwóch głównych powodów:

  1. Wiele razy spotkaliśmy się z przypadkami oszustw poczotwych w Twoim kraju.
  2. Wybrana metoda wysyłki nie jest dostępna w Twoim kraju..
Zobacz pełną listę krajów, do których wysyłamy paczki tutaj.

Czemu muszę zapłacić cło? (poza UE)

Holland Watch Group znajduje się w Holandii. Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, nie pobieramy podatków lokalnych, takich jak podatek VAT, od zamówienia, ale lokalny urząd celny ma prawo do naliczenia cła importowego, podatku VAT i kosztów administracyjnych. Nie każde państwo pobiera takie opłaty od swoich obywateli, a ich wysokość różni się w zależności od kraju. Więcej informacji na temat podatków importowych można znaleźć tutaj.

Czy mogę śledzić moją przesyłkę na terenie Europy?

Tak, możesz. Przejdź do trackyourparcel.eu i zaloguj się numerem przesyłki (ABCxxxxxxx or HWGxxxxxx) i kodem pocztowym. Strona pokaże, kóry kurier dostarczy Twoją przesyłkę i pokaże jej status.

Moje zamówienie nie dotarło na czas a mieszkam poza Europą. Kiedy je otrzymam?

Poza Europą paczki często muszą przejść przez lokalny urząd celny aby wejść do sieci pocztowej. Może to spowodować opóźnienie do 3 tygodni. W tym okresie nie ma dostępnych aktualizacji śledzenia. Niestety nie możemy kontrolować ani przyspieszać tego procesu.

Moje zamówienie nie dotarło na czas a mieszkam w Europie. Kiedy je otrzymam?

Nasi partnerzy pocztowi dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę na czas. Jeśli dostawa trwa dłużej niż wskazano na naszej stronie internetowej, przejdź do  trackyourparcel.eu, aby ustalić miejsce pobytu paczki.

Czy mogę śledzić moją przesyłkę poza granicami Europy?

Jeśli wybrałeś opcję Standardowej Wysyłki, Twoje zamówienie zostało wysłane holenderską pocztą. Od momentu, kiedy Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn, paczka ma numer śledzenia Dutch Postal Services (holenderski urząd pocztowy). Po przybyciu do kraju dostawy, paczka otrzymuje nowy numer śledzenia lokalnej sieci pocztowej. Często zdarza się, że te numery nie są połączone, co powoduje utratę możliwości śledzenia przesyłki. Nie oznacza to, że przesyłka nie zostanie dostarczona, oznacza to tylko, że ograniczona jest możliwość śledzenia.

 
 

Czy masz pytanie dotyczące gwarancji lub naprawy zegarka?

Jak mogę ubiegać się o gwarancję na zepsuty zegarek??

Jeśli chcesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej Twojego zegarka, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Prosimy o załączenie ważnej, podstemplowanej karty gwarancyjnej i/lub faktury zakupu z opisem uszkodzeń. Naprawę gwarancyjną można uzyskać u większości autoryzowanych jubilerów i w punktach sprzedaży. Niektóre marki będą wymagać skierowania się do pierwotnego punktu sprzedaży z roszczeniem gwarancyjnym. Przeczytaj kartę gwarancyjną, aby uzyskać dalsze informacje.
Jeśli chcesz ubiegać się o przedłużoną gwarancję HWG, akceptujemy podpisaną kartę gwarancyjną lub fakturę HWG jako dowód gwarancji.

Szkiełko mojego zegarka potłukło się/pękło, co mam zrobić?

Niestety szkiełko zegarka nie jest objęte gwarancją fabryczną. Uszkodzenie go poprzez uderzenie, upadek itp. nigdy nie jest objęte gwarancją. Jeśli uważasz, że uszkodzenie wynika z błędu produkcyjnego, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, aby omówić dostępne opcje.

Pasek mojego zegarka jest zepsuty/urwany, co mam zrobić?

Niestety paski nie są objęte gwarancją producenta. Jednakże uważamy, że jako nasz klient masz prawo do prawidłowo działającego produktu. Jeśli uważasz, że otrzymany produkt jest wadliwy z powodu błędu produkcyjnego, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta i wyślij nam wyraźne zdjęcia problemu. Korzystając z czytelnych zdjęć, możemy stwierdzić problem i znaleźć dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie.

Mój mechaniczny zegarek spóźnia się/spieszy się.

Zegarki mechaniczne mogą wykazywać pewne odchylenie w czasie. Limit tego odchylenia wynosi +6 minut i -4 minuty na 24 godziny. Ponieważ różni się on w zależności od marki, możesz sprawdzić w instrukcji ile wynosi on w przypadku Twojego zegarka. Czy Twój zegarek wyraźnie śpieszy się lub późni bardziej? W takim przypadku należy skontaktować się z autoryzowanym dilerem marki z ważną gwarancją.

Mój zegarek nie działa a jest ciągle na gwarancji. Czy jest zepsuty i mam go odesłać do naprawy?

W większości przypadków, gdy zegarek kwarcowy przestaje działać, przyczyną jest wyczerpana bateria. Prosimy o wymianę baterii przez dobrego, zaufanego jubilera lub oficjalnego dilera tej marki. Jeśli zegarek nadal nie działa po wymianie baterii, zegarek musi zostać oddany do naprawy do oficjalnego dilera marki, aby utrzymać gwarancję.

Czy mam odesłać oryginalne pudełko kiedy wysyłam zegarek do naprawy?

Nie, podczas wysyłki zegarka do naprawy lub roszczenia gwarancyjnego, chcemy tylko otrzymać zegarek i ważną kartę gwarancyjną i/lub fakturę zakupu.
 
 

Czy masz pytanie dotyczące pasków do zegarków?

Kupiłem pasek na waszej stronie i zepsuł się.

Paski nie są objęte gwarancją producenta. Jednak jako klient masz prawo do dobrego produktu. Jeśli zauważysz, że otrzymany produkt zawiera błąd fabryczny, prześlij nam zdjęcia produktu, abyśmy mogli go potwierdzić, a wtedy zaproponujemy Ci inne rozwiązanie.

Potrzebuję pomocy w znalezieniu paska do mojego zegarka.

Chętnie pomożemy Ci znaleźć pasek do zegarka.
Wyślij nam:
. Zdjęcie przodu zegarka
2. Zdjęcie tyłu zegarka
3. Jakiego rodzaju paska szukasz? Oryginalnego, oryginalnej marki czy wymiennego?

Pasek, który kupiłem na waszej stronie nie pasuje do mojego zegarka.

Przykro nam to słyszeć. Odeślij nam pasek z zaznaczeniem czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, czy też pomoc w znalezieniu odpowiedniego paska.
Jeśli potrzebujesz naszej pomocy, wyślij nam:
1. Zdjęcie przodu zegarka
2. Zdjęcie tyłu zegarka
3. Jakiego rodzaju paska szukasz? Oryginalnego, oryginalnej marki czy wymiennego?
Mamy nadzieję, że dzięki tym informacjom uda się rozwiązać Twój problem.

Mam zegarek Skagen. Którego paska Skagen potrzebuję?

Niektóre serie zegarków Skagen zostały wyprodukowane z dwoma różnymi rodzajami mocowania paska. Paski są wyposażone w dwa bolce lub dwie małe śruby. Przed zamówieniem upewnij się, że wybrałeś odpowiedni typ mocowania.

Potrzebuję nowego paska do mojego zegarka Swatch.

Bardzo trudno jest znaleźć pasek do zegarka Swatch, ponieważ zegarki nie mają kodu z tyłu koperty, któy umożliwiłby jego identyfikację. Proszę wyślij nam:
1. Zdjęcie przodu Twojego zegarka Swatch
2. Zdjęcie tyłu Twojego zegarka Swatch
3. Jakiego rodzaju paska szukasz? Plastikowego, silikonowego, skórzanego czy metalowego?
Na podstawie tych informacji udostępnimy paski pasujące do Twojego zegarka, abyś mógł wybrać taki, który Ci się spodoba.
 
 
 

Czy masz pytanie dotyczące zwrotu?

Chciałbym wymienić mój produkt. Czy to możliwe?

Wymiana produktów jest prosta. Zaloguj się na stronę obsługi zamówienia i zrobić po kolei kroki po prawej stronie.

Zwrot czy wymiana, co wolisz?

Jeśli nie podoba Ci się zakupiony produkt i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, albo wymienić towar musisz zwrócić pełen produkt razem z pudełkiem, etykietami i wszystkimi dokumentami. Prosimy pamiętaj o załączeniu kompletnego formularza zwrotu do zwracanych produktów wraz z oświadczeniem czy chcesz wymiany produktu (i na jaki produkt) czy też zwrotu pieniędzy. Więcej informacji i warunki zwrotu i wymiany znajdziesz tutaj

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktów w HWG jest prosty. Prosimy zaloguj sie na stronę obsługi zamówienia i wykonaj kroki po prawej stronie.

Kiedy mój zwrot zostanie przetworzony?

Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.

KIedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Po wysłaniu zlecenia płatniczego do naszego banku/dostawcy usług płatniczych, czas przetwarzania wynosi do 72 godzin, zanim zwrot zostanie uwzględniony na koncie. Więcej informacji na temat zwrotów i zwrotów znajdziesz tutaj . Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.