W Polsce korzystamy z następujących metod wysyłki:
Metoda wysyłki |
Firmy kurierskie |
Przewidywany czas dostarczenia |
Usługi kurierskie (UE) |
- (np. UPS, DPD, itd.) |
Dostawa od 3 do 4 dni roboczych |
Ekspresowa dostawa |
DHL Express |
1 dzień pracujący |
Wysyłka zamówień powyżej 212 PLN jest bezpłatna. (Zegarki) Koszty wysyłki dla zamówień poniżej 212 PLN są uzależnione od wybranej metody dostarczenia i są wyszczególnione na stronie Koszyka.
* Czas dostarczenia jest wyszczególniony poniżej okna "dodaj do koszyka" na stronie produktu i stronie potwierdzenia zamówienia.
Nasze paczki wysyłamy w Polsce przesyłkami poleconymi. Znaczy to, że otrzymasz mail z kodem potrzebnym do śledzenia przesyłki. Możesz śledzić trasę swojej paczki i przewidywany czas dostawy na stronie internetowej firmy przewozowej.
Zamówienia złożone w dni robocze (pon.-pt.) przed 18:00 zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w piątek po godzinie 18:00 do 24:00 w niedzielę i święta zostaną wysłane następnego dnia roboczego.
Ze względów bezpieczeństwa nie jesteśmy w stanie przechowywać wszystkich zegarków w naszym centralnym magazynie lub sklepach. Jeśli jest napisane "Wysyłka od 24 do 72 godzin" poniżej produktu, oznacza to, że produkt znajduje się w magazynie zewnętrznym. Po zamówieniu tego produktu zewnętrzny magazyn wysyła produkt do naszej siedziby głównej, skąd wysyłamy produkt do Ciebie. Ten proces trwa 24 - 72 godziny.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037 TR, Rotterdam
Holandia
Telefon: +31 (0)85 489 20 10
E-mail: Kliknij tutaj
Płatność
Wysyłka
Gwarancja
Bezpieczne zamówienie
Kontact
Pytania i odpowiedzi
Nasi partnerzy pocztowi dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę na czas. Jeśli dostawa trwa dłużej niż wskazano na naszej stronie internetowej, przejdź do trackyourparcel.eu, aby ustalić miejsce pobytu paczki.
Tak, możesz. Przejdź do trackyourparcel.eu i zaloguj się numerem przesyłki (ABCxxxxxxx or HWGxxxxxx) i kodem pocztowym. Strona pokaże, kóry kurier dostarczy Twoją przesyłkę i pokaże jej status.
Jeśli wybrałeś opcję Standardowej Wysyłki, Twoje zamówienie zostało wysłane holenderską pocztą. Od momentu, kiedy Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn, paczka ma numer śledzenia Dutch Postal Services (holenderski urząd pocztowy). Po przybyciu do kraju dostawy, paczka otrzymuje nowy numer śledzenia lokalnej sieci pocztowej. Często zdarza się, że te numery nie są połączone, co powoduje utratę możliwości śledzenia przesyłki. Nie oznacza to, że przesyłka nie zostanie dostarczona, oznacza to tylko, że ograniczona jest możliwość śledzenia.
Holland Watch Group znajduje się w Holandii. Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, nie pobieramy podatków lokalnych, takich jak podatek VAT, od zamówienia, ale lokalny urząd celny ma prawo do naliczenia cła importowego, podatku VAT i kosztów administracyjnych. Nie każde państwo pobiera takie opłaty od swoich obywateli, a ich wysokość różni się w zależności od kraju. Więcej informacji na temat podatków importowych można znaleźć tutaj.
W Koszyku możesz sprawdzić, czy wysyłka do Twojego kraju jest dostępna. Nie wysyłamy do wszystkich krajów na świecie z dwóch głównych powodów: