Metody i koszty wysyłki

Metody wysyłki

lijn

W Polsce korzystamy z następujących metod wysyłki:

Metoda wysyłki

Firmy kurierskie

Przewidywany czas dostarczenia

Usługi kurierskie (UE) 

- (np. UPS, DPD, itd.)

Dostawa od 3 do 4 dni roboczych

Ekspresowa dostawa

DHL Express

1 dzień pracujący

Wysyłka zamówień powyżej 212 PLN jest bezpłatna. (Zegarki) Koszty wysyłki dla zamówień poniżej 212 PLN są uzależnione od wybranej metody dostarczenia i są wyszczególnione na stronie Koszyka.

* Czas dostarczenia jest wyszczególniony poniżej okna "dodaj do koszyka" na stronie produktu i stronie potwierdzenia zamówienia.

 

Przesyłka polecona

Nasze paczki wysyłamy w Polsce przesyłkami poleconymi. Znaczy to, że otrzymasz mail z kodem potrzebnym do śledzenia przesyłki. Możesz śledzić trasę swojej paczki i przewidywany czas dostawy na stronie internetowej firmy przewozowej.

 

Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?

Zamówienia złożone w dni robocze (pon.-pt.) przed 18:00 zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone w piątek po godzinie 18:00 do 24:00 w niedzielę i święta zostaną wysłane następnego dnia roboczego.

'Wysyłka od 24 do 72 godzin'

Ze względów bezpieczeństwa nie jesteśmy w stanie przechowywać wszystkich zegarków w naszym centralnym magazynie lub sklepach. Jeśli jest napisane "Wysyłka od 24 do 72 godzin" poniżej produktu, oznacza to, że produkt znajduje się w magazynie zewnętrznym. Po zamówieniu tego produktu zewnętrzny magazyn wysyła produkt do naszej siedziby głównej, skąd wysyłamy produkt do Ciebie. Ten proces trwa 24 - 72 godziny.

 

Obsługa Klienta

Kontact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037 TR, Rotterdam
Holandia

Telefon: +31 (0)85 489 20 10
E-mail: Kliknij tutaj

Informacja

Płatność
Wysyłka
Gwarancja
Bezpieczne zamówienie
Kontact
Pytania i odpowiedzi

Instrukcje

Jak złożyć zamówienie
Wyznacz rozmiar nadgastka

 
lijn

Najczęściej zadawane pytania

Moje zamówienie nie dotarło na czas a mieszkam w Europie. Kiedy je otrzymam?

Nasi partnerzy pocztowi dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę na czas. Jeśli dostawa trwa dłużej niż wskazano na naszej stronie internetowej, przejdź do  trackyourparcel.eu, aby ustalić miejsce pobytu paczki.

Czy mogę śledzić moją przesyłkę na terenie Europy?

Tak, możesz. Przejdź do trackyourparcel.eu i zaloguj się numerem przesyłki (ABCxxxxxxx or HWGxxxxxx) i kodem pocztowym. Strona pokaże, kóry kurier dostarczy Twoją przesyłkę i pokaże jej status.

Moje zamówienie nie dotarło na czas a mieszkam poza Europą. Kiedy je otrzymam?

Poza Europą paczki często muszą przejść przez lokalny urząd celny aby wejść do sieci pocztowej. Może to spowodować opóźnienie do 3 tygodni. W tym okresie nie ma dostępnych aktualizacji śledzenia. Niestety nie możemy kontrolować ani przyspieszać tego procesu.

Czy mogę śledzić moją przesyłkę poza granicami Europy?

Jeśli wybrałeś opcję Standardowej Wysyłki, Twoje zamówienie zostało wysłane holenderską pocztą. Od momentu, kiedy Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn, paczka ma numer śledzenia Dutch Postal Services (holenderski urząd pocztowy). Po przybyciu do kraju dostawy, paczka otrzymuje nowy numer śledzenia lokalnej sieci pocztowej. Często zdarza się, że te numery nie są połączone, co powoduje utratę możliwości śledzenia przesyłki. Nie oznacza to, że przesyłka nie zostanie dostarczona, oznacza to tylko, że ograniczona jest możliwość śledzenia.

Czemu muszę zapłacić cło? (poza UE)

Holland Watch Group znajduje się w Holandii. Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, nie pobieramy podatków lokalnych, takich jak podatek VAT, od zamówienia, ale lokalny urząd celny ma prawo do naliczenia cła importowego, podatku VAT i kosztów administracyjnych. Nie każde państwo pobiera takie opłaty od swoich obywateli, a ich wysokość różni się w zależności od kraju. Więcej informacji na temat podatków importowych można znaleźć tutaj.

Czy wysyłacie zamówienia do mojego kraju?

W Koszyku możesz sprawdzić, czy wysyłka do Twojego kraju jest dostępna. Nie wysyłamy do wszystkich krajów na świecie z dwóch głównych powodów:

  1. Wiele razy spotkaliśmy się z przypadkami oszustw poczotwych w Twoim kraju.
  2. Wybrana metoda wysyłki nie jest dostępna w Twoim kraju..
Zobacz pełną listę krajów, do których wysyłamy paczki tutaj.