Marki zegarków
Smartwatche
Kategorie zegarków
Kolory zegarków
Marki zegarków
Smartwatche
Kategorie zegarków
Kolory zegarków
Znajdź swój pasek do zegarka
Popularne marki
Typy pasków do zegarków
Nowa kolekcja
Wkrótce
Wyprzedaż
Druga szansa
W Masters in Time dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przypadkiem – z jakiegokolwiek powodu – nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania.
Chcesz odesłać zegarek w celu naprawy? Wybierz sytuację, która Cię dotyczy, aby znaleźć właściwy sposób zwrotu produktu. Z niecierpliwością czekamy na ponowne spotkanie z Twoim odrestaurowanym zegarkiem tak szybko, jak to możliwe.
Wybór firmy przewozowej do wysyłki w jedną stronę określa naszą politykę zwrotów i związane z nimi koszty.
Przesyłki DHL
Oferujemy etykietę zwrotną DHL w obniżonej cenie 56,1042 zl. Możesz poprosić o etykietę zwrotną na stronie "Moje zamówienie". Koszty zwrotu zostaną potrącone z Twojego zwrotu.
Inni partnerzy przewozowi (Maersk, DHL Express)
Niestety, nie oferujemy jeszcze etykiet zwrotnych od tych partnerów przewozowych. Możesz wybrać dowolnego partnera przewozowego do zwrotu paczki. Ponosisz koszty zwrotu.
Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:
*Więcej informacji na temat etykiety zwrotnej można znaleźć poniżej. Tutaj można również znaleźć więcej informacji na temat formularzy CN22 i CN23.".
- Wymiana zostanie dokonana w momencie otrzymania przez nas produktu z powrotem.
- Po przyjęciu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz pełny zwrot pieniędzy pomniejszony o początkowe koszty wysyłki.
- Utworzymy nowe zamówienie i wyślemy ręczne łącze paylink do wymiany. Nie zostaniesz ponownie obciążony żadnymi kosztami wysyłki, które mogą mieć zastosowanie.
- Jeśli nie otrzymamy zwrotu w ciągu 14 dni od wstępnego ogłoszenia, zwrócimy Ci pieniądze w momencie, w którym możesz udowodnić, że faktycznie wysłałeś do nas produkt.
- Zwroty są dokonywane za pośrednictwem tej samej metody płatności, która została użyta do rozliczenia zamówienia.
- Jeśli Masters in Time popełniło błąd w zamówieniu, prosimy o kontakt pod adresem info@mastersintime.pl. Chętnie pomożemy i przekażemy prawidłowe instrukcje dotyczące zwrotu. Gdy paczka zostanie zwrócona zgodnie z naszymi warunkami, zwrócimy początkowe koszty wysyłki i wszelkie koszty wysyłki zwrotnej.
1. Log in at our order service page
2. Preannounce the product you wish to return, and select “return for an exchange”.
3. Fill out the product code for the replacement product you would like to receive instead.
4. Download the CN22 or CN23 customs form. 5. Take your parcel to your local post office or postal agency.
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:
1. Include a clear description of the issue.
2. In case purchased from HWG, include the original HWG invoice or your original order number.
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
4. Take your parcel to your local post office or postal agency.
5. We advise you to send your parcel via standard registered mail.
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Additional return instructions
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will make up a price estimate.
- The costs for shipment towards HWG are for your account. We will cover the return shipping costs.
- More information about the repair procedure can be found here
1. Include a clear description of the issue.
2. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch.
3. Please include the original HWG invoice, or your original order number.
4. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
5. Take your parcel to your local post office or postal agency.
6. We advise you to send your parcel via standard registered mail.
7. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Additional return instructions
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] cannot guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- The costs for shipment towards HWG are for your account. We will cover the return shipping costs.
- More information about the repair procedure can be found here.
1. Include a clear description of the issue.
2. Add the valid, tamped warranty card to your broken watch.
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
4. Take your parcel to your local post office or postal agency.
5. We advise you to send your parcel via standard registered mail.
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
The Netherlands
Additional return instructions
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] cannot guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- In case your warranty claim is approved, we will refund your return shipping costs (in case the product was purchased from us).
- More information about the repair procedure can be found here
1. Log in at our 'My order' page
2. Preannounce the product you wish to return and select “return for repair”.
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
4. Download the CN22 or CN23 customs form.
5. Include a (detailed) description of the defect in your watch.
6. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch.
7. Take your parcel to your local post office or postal agency.
8. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Additional instructions and information
- In case of a repair under warranty you do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- In case your warranty claim is approved, we will refund your return shipping costs (in case the product was purchased from us).
- More information about the repair procedure can be found here.
*Więcej informacji na temat etykiety zwrotnej można znaleźć poniżej. Tutaj można również znaleźć więcej informacji na temat formularzy CN22 i CN23.".
Uprzejmie prosimy o uwzględnienie następujących warunków zwrotu:
Etykiety zwrotne mogą być generowane dla zamówień wysyłanych za pośrednictwem DHL Express. Pracujemy nad tym, aby w przyszłości móc oferować etykiety dla każdego partnera wysyłkowego. Niestety nie jest to jeszcze możliwe. Jeśli nie dostarczymy etykiety zwrotnej, użytkownik jest odpowiedzialny za samodzielne uzyskanie etykiety zwrotnej. Zalecamy skorzystanie z najtańszej możliwej do śledzenia metody wysyłki.
Region | Przewoźnik wychodzący | Przewoźnik zwrotny | Koszty zwrotu |
Poza UE + Wielka Brytania | DHL Express | DHL Express | € 12,95 |
Formularze CN23 i CN22 to wymagane deklaracje celne dotyczące zwrotów przesyłek poza UE i Wielką Brytanią. Formularze te dostarczają organom celnym istotnych informacji na temat zawartości, wartości i przeznaczenia przesyłki. Wymagany formularz można pobrać z sekcji "Moje zamówienie". Upewnij się, że wypełniłeś go w całości, aby mieć pewność, że Twój zwrot zostanie przetworzony bez opóźnień.
Region | Wartość | CN22 | CN23 |
Wewnątrz UE | Wszystkie | Nie | Nie |
Poza UE (w tym Wielka Brytania) | Do 425 EUR | Tak | Nie |
Poza UE | Ponad 425 EUR | Nie | Tak |
1. Log in at our order service page
2. Preannounce the product you wish to return, and select “return for an exchange”.
3. Fill out the product code for the replacement product you would like to receive instead.
4. Download the CN22 or CN23 customs form. 5. Take your parcel to your local post office or postal agency.
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
- Wymiana zostanie dokonana w momencie otrzymania przez nas produktu z powrotem.
- Po przyjęciu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz pełny zwrot pieniędzy pomniejszony o początkowe koszty wysyłki.
- Utworzymy nowe zamówienie i wyślemy ręczne łącze paylink do wymiany. Nie zostaniesz ponownie obciążony żadnymi kosztami wysyłki, które mogą mieć zastosowanie.
- Jeśli nie otrzymamy zwrotu w ciągu 14 dni od wstępnego ogłoszenia, zwrócimy Ci pieniądze w momencie, w którym możesz udowodnić, że faktycznie wysłałeś do nas produkt.
- Zwroty są dokonywane za pośrednictwem tej samej metody płatności, która została użyta do rozliczenia zamówienia.
- Jeśli Masters in Time popełniło błąd w zamówieniu, prosimy o kontakt pod adresem info@mastersintime.pl. Chętnie pomożemy i przekażemy prawidłowe instrukcje dotyczące zwrotu. Gdy paczka zostanie zwrócona zgodnie z naszymi warunkami, zwrócimy początkowe koszty wysyłki i wszelkie koszty wysyłki zwrotnej.
1. Log in at our 'My order' page
2. Preannounce the product you wish to return and select “return for repair”.
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
4. Download the CN22 or CN23 customs form.
5. Include a (detailed) description of the defect in your watch.
6. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch.
7. Take your parcel to your local post office or postal agency.
8. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Additional instructions and information
- In case of a repair under warranty you do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- In case your warranty claim is approved, we will refund your return shipping costs (in case the product was purchased from us).
- More information about the repair procedure can be found here.
1. Include a clear description of the issue.
2. Add the valid, tamped warranty card to your broken watch.
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
4. Take your parcel to your local post office or postal agency.
5. We advise you to send your parcel via standard registered mail.
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
The Netherlands
Additional return instructions
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] cannot guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- In case your warranty claim is approved, we will refund your return shipping costs (in case the product was purchased from us).
- More information about the repair procedure can be found here
1. Include a clear description of the issue.
2. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch.
3. Please include the original HWG invoice, or your original order number.
4. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
5. Take your parcel to your local post office or postal agency.
6. We advise you to send your parcel via standard registered mail.
7. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Additional return instructions
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] cannot guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- The costs for shipment towards HWG are for your account. We will cover the return shipping costs.
- More information about the repair procedure can be found here.
1. Include a clear description of the issue.
2. In case purchased from HWG, include the original HWG invoice or your original order number.
3. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
4. Take your parcel to your local post office or postal agency.
5. We advise you to send your parcel via standard registered mail.
6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Additional return instructions
- You do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will make up a price estimate.
- The costs for shipment towards HWG are for your account. We will cover the return shipping costs.
- More information about the repair procedure can be found here
Mastersintime.pl wykorzystuje różne rodzaje plików cookie. W przypadku niektórych typów potrzebujemy Twojej zgody.
Niezbędne pliki cookie i anonimowe statystyki są zawsze aktywne automatycznie; jeśli klikniesz "zaakceptuj wszystkie pliki cookie", zaakceptujesz również opcjonalne pliki cookie. Jeśli chcesz samodzielnie wybrać, które pliki cookie chcesz włączyć, kliknij "ustawienia plików cookie".
Ta witryna wykorzystuje różne rodzaje plików cookie. W przypadku niektórych typów potrzebujemy zgody użytkownika.