Baterie do zegarków

Żywotność baterii zegarka

Baterie do zegarka generalnie - w zależności od warunków użytkowania i temperatury - działają od jednego do dwóch lat.

Zegarki kwarcowe zasilane są baterią. Zegarki, które otrzymujemy od producenta, są zwykle wyposażone w plastikową osłonkę znajdującą się między kopertą zegarka i koronką, aby uniknąć przedwczesnego wyczerpania baterii.

Kiedy zamówisz u nas zegarek kwarcowy, usuniemy tę osłonkę, upewnimy się, że zegarek działa poprawnie i ustawimy go na czas, abyś mógł założyć zegarek prosto po wyjęciu pudełka!

Wymiana baterii w zegarku

Gdy zegarek przestanie działać, ponieważ bateria jest rozładowana, należy ją wymienić. Radzimy nigdy tego nie robić na własną rękę, ponieważ nieautoryzowane otwarcie zegarka powoduje utratę gwarancji. Co więcej, możesz uszkodzić kopertę zegarka za pomocą niewłaściwych narzędzi.

Aby wymienić baterię do zegarka zawsze udaj się do oficjalnego dilera marki, zegarmistrza lub sklepu.

Wymiana baterii w zegarkach Swatch

W zegarkach Swatch bateria znajduje się w oddzielnej przegródce z tyłu koperty zegarka zapieczętowanej zakrętką. Możesz po prostu wymienić baterię samodzielnie. Na naszej siostrzanej stronie Squiggly.com możesz zamówić baterie do zegarków Swatch.

Naprawa zegarków

W przypadku napraw zegarków ważne jest, aby wiedzieć, czy zegarek jest objęty gwarancją, czy też gwarancja wygasła. Większość marek zegarków ma 2-letnią gwarancję. Niektóre marki (np. Rip Curl) mają dłuższe gwarancje. Zobacz kartę gwarancyjną i/lub broszurę dołączoną do zakupu zegarka.

Naprawa zegarków w okresie gwarancji

Wysyłamy zegarki do naprawy gwarancyjnej do centrum serwisowego samej marki. Kiedy otrzymamy zegarek, zapewniamy, że zostanie on do Ciebie wysłany. Więcej informacji o serwisie gwarancyjnym znajdziesz tutaj.

Kupiłeś zegarek w Holland Watch Group

Jeśli zegarek powinien zostać naprawiony w ramach gwarancji, zachęcamy do skontaktowania się z nami za pomocą strony zwrotów.

Nie kupiłeś zegarka u nas

Jesteśmy oficjalnym dilerem wszystkich marek, które sprzedajemy. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, jeśli masz zegarek marki, którą sprzedajemy, aby obsługiwać naprawę.

Naprawa zegarka poza okresem gwarancji

Jeśli gwarancja nie jest już ważna, możesz udać się do dowolnego zegarmistrza lub oficjalnego dilera w celu naprawy. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji.