Marki zegarków
Smartwatche
Kategorie zegarków
Kolory zegarków
Marki zegarków
Smartwatche
Kategorie zegarków
Kolory zegarków
Znajdź swój pasek do zegarka
Popularne marki
Typy pasków do zegarków
Nowa kolekcja
Wkrótce
Wyprzedaż
Druga szansa
W Masters in Time dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przypadkiem – z jakiegokolwiek powodu – nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania.
Chcesz odesłać zegarek w celu naprawy? Wybierz sytuację, która Cię dotyczy, aby znaleźć właściwy sposób zwrotu produktu. Z niecierpliwością czekamy na ponowne spotkanie z Twoim odrestaurowanym zegarkiem tak szybko, jak to możliwe.
We kindly ask you to consider the following conditions with your return:
These conditions do not represent an obligation for effectively exercising the right to cancel.
1. Log in at our My order page
2. Preannounce the product you wish to return and select the correct return reason
3. Download the free return label.
4. Take your parcel to your local DHL parcel agency.
5. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
We kindly ask you to consider the following conditions with your return:
1. Zaloguj się na naszej stronie "Moje zamówienie
2. Wstępnie zgłoś produkt, który chcesz zwrócić, i wybierz opcję "Zwrot na wymianę".
3. Wpisz kod produktu, który chcesz otrzymać w zamian.
4. Pobierz etykietę zwrotną.
5. Zanieś przesyłkę do lokalnego punktu DHL.
6. Zachowaj zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. W przypadku zakupu zegarka od HWG, dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
3. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
4. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
6. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
- Po otrzymaniu zwracanego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz dokona wyceny.
- Koszty wysyłki do HWG pokrywasz we własnym zakresie. My pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj here
1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
3. Dołącz oryginalną fakturę HWG lub numer zamówienia.
4. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
5. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
6. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
7. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
- Koszty wysyłki do HWG pokrywasz we własnym zakresie. My pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here.
1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
3. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
4. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
6. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 14-16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
- Jeśli Twoje roszczenie gwarancyjne zostanie uznane, zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej (jeśli kupiłeś produkt u nas).
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here
1. Log in at our "My Order" page
2. Preannounce the product you wish to return and select “return for repair”.
3. Download the free return label.
4. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
5. Include a (detailed) description of the defect in your watch.
6. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch.
7. Take your parcel to your local post office or postal agency.
8. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Additional instructions and information
- In case of a repair under warranty you do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- More information about the repair procedure can be found here.
1. Zaloguj się na naszej stronie ‘Moje zamówienie’.
2. Zgłoś produkt, który chcesz zwrócić.
3. Pobierz etykietę zwrotną* i zanieś swoją paczkę do punktu odbioru przewoźnika wskazanego na twojej etykiecie zwrotnej.
4. Proszę zachować potwierdzenie wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do momentu potwierdzenia odbioru.
* Kraje, dla których etykiety zwrotne mogą być generowane za pomocą B2C/Maersk, są wymienione w poniższej tabeli.
We kindly ask you to consider the following conditions with your return:
Regio | Waarde | Heenzender | Retourzender | Koszty powrotu |
BENELUX | Tot €350 | DHL Parcel | DHL Parcel | €0,99 |
BENELUX | Alle | DHL Express | DHL Express | €0,99 |
BENE | Tot €500 | Bagażniki | DHL Parcel | €0,99 |
BENE | 500 € | Przesyłki | DHL Express | €0,99 |
1. Zaloguj się na naszej stronie "Moje zamówienie
2. Wstępnie zgłoś produkt, który chcesz zwrócić, i wybierz opcję "Zwrot na wymianę".
3. Wpisz kod produktu, który chcesz otrzymać w zamian.
4. Pobierz etykietę zwrotną.
5. Zanieś przesyłkę do lokalnego punktu DHL.
6. Zachowaj zwrotne potwierdzenie wysyłki (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
We kindly ask you to consider the following conditions with your return:
1. Log in at our "My Order" page
2. Preannounce the product you wish to return and select “return for repair”.
3. Download the free return label.
4. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping.
5. Include a (detailed) description of the defect in your watch.
6. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch.
7. Take your parcel to your local post office or postal agency.
8. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.
Additional instructions and information
- In case of a repair under warranty you do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return.
- Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty.
- More information about the repair procedure can be found here.
1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
3. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
4. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
6. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
Return address
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 14-16
3037 TR Rotterdam
Netherlands
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
- Jeśli Twoje roszczenie gwarancyjne zostanie uznane, zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej (jeśli kupiłeś produkt u nas).
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here
1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
3. Dołącz oryginalną fakturę HWG lub numer zamówienia.
4. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
5. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
6. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
7. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
- Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
- Koszty wysyłki do HWG pokrywasz we własnym zakresie. My pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here.
1. Dołącz dokładny opis problemu.
2. W przypadku zakupu zegarka od HWG, dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
3. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
4. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
5. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
6. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.
Adres zwrotny
Holland Watch Group B.V. Repairs department
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Holandia
Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
- Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
- Po otrzymaniu zwracanego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz dokona wyceny.
- Koszty wysyłki do HWG pokrywasz we własnym zakresie. My pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
- Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj here
Mastersintime.pl wykorzystuje różne rodzaje plików cookie. W przypadku niektórych typów potrzebujemy Twojej zgody.
Niezbędne pliki cookie i anonimowe statystyki są zawsze aktywne automatycznie; jeśli klikniesz "zaakceptuj wszystkie pliki cookie", zaakceptujesz również opcjonalne pliki cookie. Jeśli chcesz samodzielnie wybrać, które pliki cookie chcesz włączyć, kliknij "ustawienia plików cookie".
Ta witryna wykorzystuje różne rodzaje plików cookie. W przypadku niektórych typów potrzebujemy zgody użytkownika.