Z powodu intensywnego ruchu pocztowego zalecamy zamówienie prezentów świątecznych przed 19 grudnia. Kupuj prezenty świąteczne.

Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?

Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239
Doręczyciel paczki

Zwrot produktu z Belgii, Holandii lub Luxemburga

W Mastersintime.pl dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przypadkiem – z jakiegokolwiek powodu – nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania.

Chcesz odesłać zegarek w celu naprawy? Wybierz sytuację, która Cię dotyczy, aby znaleźć właściwy sposób zwrotu produktu. Z niecierpliwością czekamy na ponowne spotkanie z Twoim odrestaurowanym zegarkiem tak szybko, jak to możliwe.

Zwróć produkt i otrzymaj zwrot pieniędzy

  • We kindly ask you to consider the following conditions with your return: 
    - You have a cooling-off period of 60 days from the day you received the product. 
    - Products are to be returned unworn and in new condition, in the original brand packaging. 
    - All extra goods supplied need to be included in the return. 
    - All labels should be intact (as far as reasonably possible). 
    - Please include the original warranty/instruction booklets. 
    - In the absence of an additional product, the retail value will be deducted from your refund value. 

    These conditions do not represent an obligation for effectively exercising the right to cancel.

  • - The free return label can only be downloaded within 60 days after reception of your order. 
    - The free return label can only be used for DHL parcel agencies.
    - The refund will be made once we have actually received the product back.
    - If we do not receive the return within 14 days after the preannouncement, we will refund you at the time you can prove to have actually sent the product to us.
    - Refunds are made through the same payment method used for the settlement of the order.

  • 1. Log in at our My order pagehere

  • 1. Dołącz dokładny opis problemu.
    2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
    3. Dołącz oryginalną fakturę HWG lub numer zamówienia.
    4. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
    5. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
    6. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
    7. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

    Adres zwrotny
    Holland Watch Group B.V. Repairs department
    Willebrordusstraat 14-16
    3037 TR Rotterdam
    Holandia

    Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
    - Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
    - Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
    - Koszty wysyłki do HWG pokrywasz we własnym zakresie. My pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
    - Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here.

  • 1. Dołącz dokładny opis problemu.
    2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
    3. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
    4. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
    5. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
    6. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

    Return address 
    Holland Watch Group B.V. Repairs department
    Willebrordusstraat 14-16 
    3037 TR Rotterdam 
    Netherlands 

    Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
    - Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
    - Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
    - Jeśli Twoje roszczenie gwarancyjne zostanie uznane, zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej (jeśli kupiłeś produkt u nas).
    - Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here

  • 1. Log in at our "here.