Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?

Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.

Dla mężczyzn
Dla kobiet
Paski do zegarków
Nowy
Wyprzedaż
Paski do zegarków | Znajdź swój pasek do zegarka

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239
Doręczyciel paczki

Zwrot produktu z Belgii, Holandii lub Luxemburga

W Mastersintime.pl dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przypadkiem – z jakiegokolwiek powodu – nie będziesz w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania.

Chcesz odesłać zegarek w celu naprawy? Wybierz sytuację, która Cię dotyczy, aby znaleźć właściwy sposób zwrotu produktu. Z niecierpliwością czekamy na ponowne spotkanie z Twoim odrestaurowanym zegarkiem tak szybko, jak to możliwe.

Zwróć produkt i otrzymaj zwrot pieniędzy BENELUX

  • We kindly ask you to consider the following conditions with your return: 

    • You have a cooling-off period of 60 days from the day you received the product. 
    • Products are to be returned unworn and in new condition, in the original brand packaging. 
    • All extra goods supplied need to be included in the return. 
    • All labels should be intact (as far as reasonably possible). 
    • Please include the original warranty/instruction booklets. 
    • In the absence of an additional product, the retail value will be deducted from your refund value. 
    • Pobieramy opłaty za zwroty. Oferujemy etykietę zwrotną w obniżonej cenie 21,47 złoty Etykieta, którą dostarczamy, pochodzi od przewoźnika, który obsłużył wysyłkę twojej paczki. Możesz poprosić o etykietę zwrotną na stronie "moje zamówienie". Koszty zwrotu zostaną potrącone z refundacji twojego zamówienia.

    These conditions do not represent an obligation for effectively exercising the right to cancel.

    • The return label can only be downloaded within 60 days after reception of your order. 
    • The return label can only be used for DHL parcel agencies.
    • The refund will be made once we have actually received the product back.
    • If we do not receive the return within 14 days after the preannouncement, we will refund you at the time you can prove to have actually sent the product to us.
    • Refunds are made through the same payment method used for the settlement of the order.
  • 1. Log in at our  My order page
    2. Preannounce the product you wish to return and select the correct return reason 
    3. Download the free return label. 
    4. Take your parcel to your local DHL parcel agency. 
    5. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.

Zwróć produkt w celu wymiany BENELUX

  • We kindly ask you to consider the following conditions with your return: 

    • You have a cooling-off period of 60 days from the day you received the product. 
    • Products are to be returned unworn and in new condition, in the original brand packaging. 
    • All extra goods supplied need to be included in the return. 
    • All labels should be intact (as far as reasonably possible). 
    • Please include the original warranty/instruction booklets. 
    • In the absence of an additional product, the retail value will be deducted from your refund value. 

    These conditions do not represent an obligation for effectively exercising the right to cancel.

    • The exchange will be made at the moment we have actually received the product back. 
    • Once the return has been accepted and processed, you will receive the full refund. 
    • We will create a new order and send you a manual paylink for the exchange. You will not be charged again for any shipping costs that may apply. 
    • If we do not receive the return within 14 days after the preannouncement, we will refund you at the time you can prove to have actually sent the product to us. 
    • Refunds are made through the same payment method used for the settlement of the order.
  • 1. Log in at our ‘My order’ page 
    2. Preannounce the product you wish to return, and select “return for an exchange”. 
    3. Fill out the product code for the replacement product you would like to receive instead. 
    4. Download the free return label. 
    5. Take your parcel to your local DHL parcel agency. 
    6. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed.

Odeślij produkt do naprawy

  • 1. Dołącz dokładny opis problemu.
    2. W przypadku zakupu zegarka od HWG, dołącz oryginalną fakturę HWG lub oryginalny numer zamówienia.
    3. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
    4. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
    5. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
    6. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

    Adres zwrotny
    Holland Watch Group B.V. Repairs department
    Willebrordusstraat 14-16
    3037 TR Rotterdam
    Holandia

    Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
    - Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
    - Po otrzymaniu zwracanego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz dokona wyceny.
    - Koszty wysyłki do HWG pokrywasz we własnym zakresie. My pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
    - Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć tutaj here

  • 1. Dołącz dokładny opis problemu.
    2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
    3. Dołącz oryginalną fakturę HWG lub numer zamówienia.
    4. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
    5. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
    6. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
    7. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

    Adres zwrotny
    Holland Watch Group B.V. Repairs department
    Willebrordusstraat 14-16
    3037 TR Rotterdam
    Holandia

    Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
    - Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
    - Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
    - Koszty wysyłki do HWG pokrywasz we własnym zakresie. My pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej.
    - Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here.

  • 1. Dołącz dokładny opis problemu.
    2. Dodaj ważną, podstemplowaną kartę gwarancyjną do zepsutego zegarka.
    3. Dokładnie zapakuj zegarek, np. w folię bąbelkową.
    4. Zabierz paczkę do swojego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
    5. Najlepiej wyślij przesyłkę listem poleconym.
    6. Zachowaj dowód wysyłki zwrotnej (w tym T&T) do czasu potwierdzenia odbioru.

    Return address 
    Holland Watch Group B.V. Repairs department
    Willebrordusstraat 14-16 
    3037 TR Rotterdam 
    Netherlands 

    Dodatkowe instrukcje dotyczące zwrotu
    - Nie musisz zwracać zegarka w oryginalnym markowym opakowaniu. [domain] nie może zagwarantować, że otrzymasz zegarek w tym samym pudełku.
    - Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz ustali, czy Twoja reklamacja podlega gwarancji.
    - Jeśli Twoje roszczenie gwarancyjne zostanie uznane, zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej (jeśli kupiłeś produkt u nas).
    - Więcej informacji na temat procedury naprawy można znaleźć here

  • 1. Log in at our "My Order" page
    2. Preannounce the product you wish to return and select “return for repair”. 
    3. Download the free return label. 
    4. Please make sure to pack the watch carefully, for example in bubble wrapping. 
    5. Include a (detailed) description of the defect in your watch. 
    6. Add the valid, stamped warranty card to your broken watch. 
    7. Take your parcel to your local post office or postal agency. 
    8. Please keep the return shipping receipt (including T&T) until reception has been confirmed. 

    Additional instructions and information 
    - In case of a repair under warranty you do not need to return the watch in the original brand packaging. [domain] can not guarantee you will receive the same box in return. 
    - Upon receipt of the returned product, our certified watchmaker will determine whether your complaint is under warranty. 
    - More information about the repair procedure can be found here.