Zwrot kosztów

Zwroty kosztów są przetwarzane tak szybko, jak to możliwe, w ciągu 14 dni roboczych od momentu powiadomienia o zwrocie produktu. W przypadku, gdy nie otrzymamy produktu w ciągu 14 dni, płatność zostanie zawieszona do momentu otrzymania go lub przesłania dowodu wysyłki.

Zwroty są dokonywane za pomocą tej samej metody płatności, jakiej użył klient. Na przykład: jeśli zapłaciłeś za zamówienie za pomocą karty kredytowej, zwrócimy Ci pieniądze na Twoją kartę kredytową.

Gdy produkt zostanie zwrócony, zwrócimy koszty w ciągu 14 dni.

Prosimy o zastosowanie się do tych instrukcji przy zwracaniu produktów ze zwrotem kosztów.

Zwrot kosztów przesyłki

Jeśli Holland Watch Group B.V. popełnił błąd przy pierwotnym zamówieniu, zwrócimy Ci koszty przesyłki zwrotnej w zależności od metody wysyłki/kraju. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, aby uzyskać więcej informacji.
 

Zniszczony lub zużyty produkt

Jeśli zwracany produkt jest uszkodzony, mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Używane produkty nie kwalifikują się do zwrotu.