Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?

Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239

Jak zmienić lub anulować zamówienie

Zmiana zamówienia

Zanim potwierdzisz zamówienie w kasie, upewnij się, że sprawdziłeś wszystkie swoje dane i czy do Twojego zamówienia dodano prawidłowy produkt.

Jeśli stwierdzisz, że zrobiłeś błąd w swoich danych osobowych lub zamówiłeś zły produkt po zapłaceniu i potwierdzeniu zamówienia, natychmiast skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Po przetworzeniu i/lub wysłaniu zamówienia nie można go już niestety zmienić.
Godziny otwarcia naszego Działu Obsługi Klienta: pn - pt 08: 00-18: 00 CET, sob. 09: 00-17: 00 CET.

Anulowanie zamówienia

Zanim potwierdzisz zamówienie w kasie, upewnij się, że sprawdziłeś wszystkie swoje dane i czy do Twojego zamówienia dodano prawidłowy produkt.
Jeśli stwierdzisz, że chcesz anulować zamówienie, natychmiast skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Po przetworzeniu i/lub wysłaniu zamówienia nie można go niestety już zmienić.
Godziny otwarcia naszego Działu Obsługi Klienta: pn - pt 08: 00-18: 00 CET, sob. 09: 00-17: 00 CET.