Jak zmienić lub anulować zamówienie

Zmiana zamówienia

Zanim potwierdzisz zamówienie w kasie, upewnij się, że sprawdziłeś wszystkie swoje dane i czy do Twojego zamówienia dodano prawidłowy produkt.

Jeśli stwierdzisz, że zrobiłeś błąd w swoich danych osobowych lub zamówiłeś zły produkt po zapłaceniu i potwierdzeniu zamówienia, natychmiast skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Po przetworzeniu i/lub wysłaniu zamówienia nie można go już niestety zmienić.

Godziny otwarcia naszego Działu Obsługi Klienta: pn - pt 08: 00-18: 00 CET, sob. 09: 00-17: 00 CET.

Anulowanie zamówienia

Zanim potwierdzisz zamówienie w kasie, upewnij się, że sprawdziłeś wszystkie swoje dane i czy do Twojego zamówienia dodano prawidłowy produkt.

Jeśli stwierdzisz, że chcesz anulować zamówienie, natychmiast skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Po przetworzeniu i/lub wysłaniu zamówienia nie można go niestety już zmienić.

Godziny otwarcia naszego Działu Obsługi Klienta: pn - pt 08: 00-18: 00 CET, sob. 09: 00-17: 00 CET.