Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?
Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.
Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?
Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.
Marki zegarków
Smartwatche
Kategorie zegarków
Kolory zegarków
Marki zegarków
Smartwatche
Kategorie zegarków
Kolory zegarków
Popularne marki
Typy pasków do zegarków
Przedmiot przybył uszkodzony? Przepraszamy za niedogodności. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby zgłosić swój problem. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami.
Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zajmiemy się wymianą zakupionego towaru tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie można wymienić przedmiotu, otrzymasz zwrot pełnej kwoty, która została zapłacona za przedmiot w tej samej formie płatności i rachunku, pierwotnie użytej do zakupu.
Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie zastąpić standardowych plastikowych pudełek, uszkodzonych podczas wysyłki.
W przypadku naprawy w ramach gwarancji, prosimy o załączenie karty gwarancyjnej do zepsutego zegarka. Naprawy bez karty gwarancyjnej nie będą uwzględniane.
W przypadku naprawy w ramach gwarancji nie musisz wysyłać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Holland Watch Group nie może zagwarantować odesłania naprawionego produktu w tym samym pudełku. Prosimy o staranne zapakowanie zegarka, np. w folię bąbelkową.
Zastosuj się do tych instrukcji zwracając produkt