Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?
Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.
Przedmiot przybył uszkodzony? Przepraszamy za niedogodności. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby zgłosić swój problem. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami.
Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zajmiemy się wymianą zakupionego towaru tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie można wymienić przedmiotu, otrzymasz zwrot pełnej kwoty, która została zapłacona za przedmiot w tej samej formie płatności i rachunku, pierwotnie użytej do zakupu.
Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie zastąpić standardowych plastikowych pudełek, uszkodzonych podczas wysyłki.
W przypadku naprawy w ramach gwarancji, prosimy o załączenie karty gwarancyjnej do zepsutego zegarka. Naprawy bez karty gwarancyjnej nie będą uwzględniane.
W przypadku naprawy w ramach gwarancji nie musisz wysyłać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Holland Watch Group nie może zagwarantować odesłania naprawionego produktu w tym samym pudełku. Prosimy o staranne zapakowanie zegarka, np. w folię bąbelkową.
Zastosuj się do tych instrukcji zwracając produkt