Produkt uszkodzony lub niedziałający

Produkt uszkodzony w transporcie

Przedmiot przybył uszkodzony? Przepraszamy za niedogodności. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby zgłosić swój problem. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami.

Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zajmiemy się wymianą zakupionego towaru tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie można wymienić przedmiotu, otrzymasz zwrot pełnej kwoty, która została zapłacona za przedmiot w tej samej formie płatności i rachunku, pierwotnie użytej do zakupu.

Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie zastąpić standardowych plastikowych pudełek, uszkodzonych podczas wysyłki.

Naprawa używanego produktu w ramach gwarancji

W przypadku naprawy w ramach gwarancji, prosimy o załączenie karty gwarancyjnej do zepsutego zegarka. Naprawy bez karty gwarancyjnej nie będą uwzględniane.

W przypadku naprawy w ramach gwarancji nie musisz wysyłać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Holland Watch Group nie może zagwarantować odesłania naprawionego produktu w tym samym pudełku. Prosimy o staranne zapakowanie zegarka, np. w folię bąbelkową.

Zastosuj się do tych instrukcji zwracając produkt