Marki zegarków
Smartwatche
Kategorie zegarków
Kolory zegarków
Marki zegarków
Smartwatche
Kategorie zegarków
Kolory zegarków
Znajdź swój pasek do zegarka
Popularne marki
Typy pasków do zegarków
Nowa kolekcja
Wkrótce
Wyprzedaż
Druga szansa
Przedmiot przybył uszkodzony? Przepraszamy za niedogodności. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby zgłosić swój problem. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami.
Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zajmiemy się wymianą zakupionego towaru tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie można wymienić przedmiotu, otrzymasz zwrot pełnej kwoty, która została zapłacona za przedmiot w tej samej formie płatności i rachunku, pierwotnie użytej do zakupu.
Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie zastąpić standardowych plastikowych pudełek, uszkodzonych podczas wysyłki.
W przypadku naprawy w ramach gwarancji, prosimy o załączenie karty gwarancyjnej do zepsutego zegarka. Naprawy bez karty gwarancyjnej nie będą uwzględniane.
W przypadku naprawy w ramach gwarancji nie musisz wysyłać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Holland Watch Group nie może zagwarantować odesłania naprawionego produktu w tym samym pudełku. Prosimy o staranne zapakowanie zegarka, np. w folię bąbelkową.
Zastosuj się do tych instrukcji zwracając produkt
Mastersintime.pl wykorzystuje różne rodzaje plików cookie. W przypadku niektórych typów potrzebujemy Twojej zgody.
Niezbędne pliki cookie i anonimowe statystyki są zawsze aktywne automatycznie; jeśli klikniesz "zaakceptuj wszystkie pliki cookie", zaakceptujesz również opcjonalne pliki cookie. Jeśli chcesz samodzielnie wybrać, które pliki cookie chcesz włączyć, kliknij "ustawienia plików cookie".
Ta witryna wykorzystuje różne rodzaje plików cookie. W przypadku niektórych typów potrzebujemy zgody użytkownika.