Niestety coś poszło nie tak

Mężczyźni
Kobiety
Vintage
Paski do zegarków
Akcesoria
Nowy
SALE

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239

Co zrobić jak masz skargę?

W Holland Watch Group dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom luksusowe zegarki wysokiej jakości i wyjątkową obsługę klienta. Rozumiemy, że od czasu do czasu coś może nie pójść zgodnie z planem, a klient może złożyć reklamację. Pragniemy zapewnić, że wszelkie takie sytuacje traktujemy poważnie i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Jeśli masz skargę, nie wahaj się z nami skontaktować. Naprawdę cenimy sobie Twoją opinię i dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy tak szybko i skutecznie, jak to tylko możliwe. Wierzymy, że słuchając naszych klientów, możemy ulepszać nasze usługi i nadal rozwijać się jako firma. Z dumą możemy powiedzieć, że udało nam się rozwiązać wiele skarg ku zadowoleniu naszych klientów. Chętnie podzielimy się kilkoma konkretnymi przykładami klientów, którzy skontaktowali się z nami w sprawie problemu i byli zadowoleni z naszego rozwiązania. Oto kilka z ich historii:

Jeśli chcesz złożyć reklamację, przejdź do strony kontaktowej i wypełnij formularz kontaktowy. Masz zdjęcia lub inne dokumenty, które mogłyby pomóc w wyjaśnieniu reklamacji? Prosimy o przesłanie e-maila pod adresem info@hwg.nl z tytułem „Reklamacja”. Dodanie zdjęć lub innego rodzaju dowodów może naprawdę pomóc w szybszym znalezieniu rozwiązania. Niezależnie kanału kontaktowego, nasz zespół odpowie w ciągu 24 godzin w dni robocze. Pragniemy zapewnić, że każdą skargę traktujemy poważnie i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Jeśli nie jesteś zadowolony z naszej wstępnej odpowiedzi, zachęcamy do przesłania skargi za pośrednictwem komitetów mediacyjnych i orzekających E-Commerce Europe. W Holland Watch Group dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom wyjątkową obsługę i produkty wysokiej jakości. Cenimy Twoją opinię i Twój interes i nie możemy się doczekać, aby nadal służyć Ci pomocą w przyszłości.

Komitet mediacyjny i orzekający

Jeśli uważasz, że nie rozwiązaliśmy Twojej skargi w sposób wystarczający i zgodnie z obowiązującym prawem, możesz poprosić lokalną organizację E-Commerce Europe o mediację w sporze.

Jeśli mediacja nie powiedzie się, możesz złożyć skargę do europejskiej platformy rozstrzygania sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/