Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?
Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.
W Holland Watch Group dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom luksusowe zegarki wysokiej jakości i wyjątkową obsługę klienta. Rozumiemy, że od czasu do czasu coś może nie pójść zgodnie z planem, a klient może złożyć reklamację. Pragniemy zapewnić, że wszelkie takie sytuacje traktujemy poważnie i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Jeśli masz skargę, nie wahaj się z nami skontaktować. Naprawdę cenimy sobie Twoją opinię i dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy tak szybko i skutecznie, jak to tylko możliwe. Wierzymy, że słuchając naszych klientów, możemy ulepszać nasze usługi i nadal rozwijać się jako firma. Z dumą możemy powiedzieć, że udało nam się rozwiązać wiele skarg ku zadowoleniu naszych klientów. Chętnie podzielimy się kilkoma konkretnymi przykładami klientów, którzy skontaktowali się z nami w sprawie problemu i byli zadowoleni z naszego rozwiązania. Oto kilka z ich historii:
Jeśli uważasz, że nie rozwiązaliśmy Twojej skargi w sposób wystarczający i zgodnie z obowiązującym prawem, możesz poprosić lokalną organizację E-Commerce Europe o mediację w sporze.
Jeśli mediacja nie powiedzie się, możesz złożyć skargę do europejskiej platformy rozstrzygania sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/