Co zrobić jak masz skargę?

Jeśli jesteś zadowolony, powiedz swoim przyjaciołom! Jeśli jesteś niezadowolony, powiedz nam!

Holland Watch Group jest dumna z bycia renomowaną firmą i członkiem E-Commerce Europe. Jesteśmy pewni, że jesteśmy w stanie znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla każdej skargi.

Wyślij skargę na adres info@hwg.nl, pisząc w temacie "Complaint" (skarga), a my wypowiemy się na ten temat w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Komitet mediacyjny i orzekający

Jeśli uważasz, że nie rozwiązaliśmy Twojej skargi w sposób wystarczający i zgodnie z obowiązującym prawem, możesz poprosić lokalną organizację E-Commerce Europe o mediację w sporze.

Jeśli mediacja nie powiedzie się, możesz złożyć skargę do europejskiej platformy rozstrzygania sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/