Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?

Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.

Niestety coś poszło nie tak

Wyprzedaż
Dla mężczyzn
Dla kobiet
Paski do zegarków
Nowy
Paski do zegarków | Znajdź swój pasek do zegarka

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239

Co zrobić jak masz skargę?

W Holland Watch Group dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom luksusowe zegarki wysokiej jakości i wyjątkową obsługę klienta. Rozumiemy, że od czasu do czasu coś może nie pójść zgodnie z planem, a klient może złożyć reklamację. Pragniemy zapewnić, że wszelkie takie sytuacje traktujemy poważnie i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Jeśli masz skargę, nie wahaj się z nami skontaktować. Naprawdę cenimy sobie Twoją opinię i dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy tak szybko i skutecznie, jak to tylko możliwe. Wierzymy, że słuchając naszych klientów, możemy ulepszać nasze usługi i nadal rozwijać się jako firma. Z dumą możemy powiedzieć, że udało nam się rozwiązać wiele skarg ku zadowoleniu naszych klientów. Chętnie podzielimy się kilkoma konkretnymi przykładami klientów, którzy skontaktowali się z nami w sprawie problemu i byli zadowoleni z naszego rozwiązania. Oto kilka z ich historii:

Jeśli chcesz złożyć reklamację, przejdź do strony kontaktowej i wypełnij formularz kontaktowy. Masz zdjęcia lub inne dokumenty, które mogłyby pomóc w wyjaśnieniu reklamacji? Prosimy o przesłanie e-maila pod adresem info@hwg.nl z tytułem „Reklamacja”. Dodanie zdjęć lub innego rodzaju dowodów może naprawdę pomóc w szybszym znalezieniu rozwiązania. Niezależnie kanału kontaktowego, nasz zespół odpowie w ciągu 24 godzin w dni robocze. Pragniemy zapewnić, że każdą skargę traktujemy poważnie i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Jeśli nie jesteś zadowolony z naszej wstępnej odpowiedzi, zachęcamy do przesłania skargi za pośrednictwem komitetów mediacyjnych i orzekających E-Commerce Europe. W Holland Watch Group dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom wyjątkową obsługę i produkty wysokiej jakości. Cenimy Twoją opinię i Twój interes i nie możemy się doczekać, aby nadal służyć Ci pomocą w przyszłości.

Komitet mediacyjny i orzekający

Jeśli uważasz, że nie rozwiązaliśmy Twojej skargi w sposób wystarczający i zgodnie z obowiązującym prawem, możesz poprosić lokalną organizację E-Commerce Europe o mediację w sporze.

Jeśli mediacja nie powiedzie się, możesz złożyć skargę do europejskiej platformy rozstrzygania sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/