Jaki jest status Twojej naprawy?

Naprawy gwarancyjne

Wysyłamy naprawy gwarancyjne do centrum serwisowego samej marki. Kiedy otrzymamy zegarek, zapewniamy, że zostanie on do Ciebie wysłany. Więcej informacji o serwisie gwarancyjnym znajdziesz tutaj.

 

Naprawy pozagwarancyjne

Zegarmistrzowie w naszym warsztacie naprawczym chętnie pomogą. Od drobnych napraw, takich jak wymiana uszkodzonego szkiełka do regeneracji kompletnych zegarków.

Nasi zegarmistrzowie są certyfikowanymi do napraw zegarkamów wszystkich marek, w tym Hamilton, Longines, Rado i innych marek Swatch Group.



Jeśli przekażesz zegarek do naprawy, nasz sprzedawca omówi z Tobą Twoje wymagania. Twoje dane zostaną wprowadzone do naszego systemu naprawczego i otrzymasz numer rejestracyjny. Zostaniesz automatycznie poinformowany mailem lub SMSem o stanie naprawy i czy Twój zegarek jest gotowy do odbioru.

Ile kosztuje naprawa?

Gdy sprzedawca nie może bezpośrednio ustalić, jaki będzie koszt naprawy, zegarek zostanie przyjęty w celu przeprowadzenia inspekcji i wyceny. Kosztorys będzie kosztować 15 EUR i zostanie odjęty od ostatecznego kosztu naprawy. Przewidziane koszty mniejsze niż 50 EUR są (o ile nie ustalono inaczej) wykonywane od razu - bez uprzedniego powiadomienia.

Zostaniesz automatycznie poinformowany mailem lub SMSem o stanie naprawy i czy Twój zegarek jest gotowy do odbioru.

 

Jak długo zajmuje naprawa?

Uslugi związane z baterią: ok. 1 tydzień, z wyjątkiem zegarków, które może otworzyć tylko producent (np. Citizen Promaster): 4-7 tygodni.
Małe naprawy (np. zmiana/regulacja paska, luźne szkiełko/indeksy, kalibracja): około 1 tygodnia.
Duże naprawy: 4-7 tygodni.

Będziesz automatycznie (mailem lub SMSem) informowany o statusie naprawy.