Nasze linie telefoniczne są obecnie w trakcie konserwacji. Możesz się z nami skontaktować przez naszą stronę kontaktową. Dziękujemy za Twoją cierpliwość!

Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?

Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.

Dla mężczyzn
Dla kobiet
Paski do zegarków
Nowy
Wyprzedaż
Paski do zegarków | Znajdź swój pasek do zegarka

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239

Co zrobić jeśli Twoja przesyłka nie została dostarczona lub dotarła uszkodzona?

Produkt zagubiony w transporcie

Holland Watch Group odpowiada za Twoje zamówienie, dopóki nie zostanie ono dostarczone bez uszczerbku. Jeśli Twoje zamówienie nie zostanie dostarczone w ciągu 3 dni po przewidywanym czasie dostawy, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Produkt uszkodzony w transporcie

Czy przedmiot przybył uszkodzony lub wadliwy? Przepraszamy za niedogodności. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby zgłosić swój problem. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zajmiemy się wymianą zakupionego towaru tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie można wymienić przedmiotu, otrzymasz zwrot pełnej kwoty, która została zapłacona za przedmiot w tej samej formie płatności i na rachunek użyty przy zakupie. Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie wymienić standardowych plastikowych opakowań, które zostały uszkodzone podczas wysyłki.

Czas dostawy

Czas wysyłki można zobaczyć w trakcie realizacji zamówienia i jest on uzależniony od wybranej metody wysyłki. Czas dostawy jest wyłącznie szacunkowy. Rzeczywiste czasy dostawy różnią się w zależności od kraju, wybranej metody wysyłki i docelowego lokalnego operatora pocztowego.
Uwaga: nie akceptujemy anulowania zamówień w okresie wysyłki, nawet jeśli wysyłka trwa dłużej niż oczekiwano.