Co zrobić jeśli Twoja przesyłka nie została dostarczona lub dotarła uszkodzona?

Produkt zagubiony w transporcie

Holland Watch Group odpowiada za Twoje zamówienie, dopóki nie zostanie ono dostarczone bez uszczerbku. Jeśli Twoje zamówienie nie zostanie dostarczone w ciągu 3 dni po przewidywanym czasie dostawy, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Produkt uszkodzony w transporcie

Czy przedmiot przybył uszkodzony lub wadliwy? Przepraszamy za niedogodności. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby zgłosić swój problem. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zajmiemy się wymianą zakupionego towaru tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie można wymienić przedmiotu, otrzymasz zwrot pełnej kwoty, która została zapłacona za przedmiot w tej samej formie płatności i na rachunek użyty przy zakupie. Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie wymienić standardowych plastikowych opakowań, które zostały uszkodzone podczas wysyłki.

Czas dostawy

Czas wysyłki można zobaczyć w trakcie realizacji zamówienia i jest on uzależniony od wybranej metody wysyłki. Czas dostawy jest wyłącznie szacunkowy. Rzeczywiste czasy dostawy różnią się w zależności od kraju, wybranej metody wysyłki i docelowego lokalnego operatora pocztowego.

Uwaga: nie akceptujemy anulowania zamówień w okresie wysyłki, nawet jeśli wysyłka trwa dłużej niż oczekiwano.