Lista życzeń

Wishlist Banner

Jeśli zobaczysz ładny zegarek lub pasek, ale nie jest on dostępny, możesz umieścić produkt na liście życzeń. Zostaniesz przekierowany na stronę, na której możesz zostawić swoje imię i adres e-mail. Kiedy produkt ponownie pojawi się w magazynie, otrzymasz e-mail. Za pośrednictwem linku w tym e-mailu możesz przejść do produktu, a następnie zdecydować, czy chcesz go kupić.

Kiedy produkt ponownie się pojawi w sklepie, ale niekoniecznie w najbardziej korzystnej dla Ciebie lokalizacji, możesz go zamówić. Pamiętaj, jeśli złożysz zamówienie on-line na produkt, który nie znajduje się w centralnym magazynie w Rotterdamie, dostawa może się przedłużyć o kilka dni. Nie masz ochoty czekać? Możesz także odebrać zamówienie w naszych sklepach w Rotterdamie, Bredzie i Antwerpii, wybierając taką opcję w procesie składania zamówienia. Możesz również określić, czy chcesz zapłacić w sklepie (może to być gotówka lub przy użyciu karty) czy za pomocą jednej z naszych innych metod płatności.

Co się dzieje po dodaniu produktu do listy życzeń?


Kiedy umieścisz przedmiot na liście życzeń, ani Ty, ani my, nie mamy możliwości ingerencji. Lista życzeń jest tylko jedną wielką bazą danych bez dalszych opcji. Przechowywanie na niej rzeczy nic nie kosztuje i nie stwarza obowiązku zakupu. Jedyną rzeczą, jaką ten system robi, jest wysyłanie wiadomości e-mail niezwłocznie po pojawieniu się produktu w magazynie. Po wysłaniu maila Twoje nazwisko i adres e-mail są usuwane. Zapewniamy więc, że otrzymasz wyłącznie maile, które chcesz od nas otrzymywać.

HWG NIE SPRZEDAJE adresów e-mail innym podmiotom.

Obsługa Klienta

Kontact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037 TR, Rotterdam
Holandia

Telefon: +31 (0)85 489 20 10
E-mail: Kliknij tutaj

Informacja

Płatność
Wysyłka
Gwarancja
Bezpieczne zamówienie
Kontact
Pytania i odpowiedzi

Instrukcje

Jak złożyć zamówienie
Wyznacz rozmiar nadgastka