Zamów w ciągu i otrzymasz swoje zamówienie Poniedziałek do domu

Returns & exchanges policy

W Hollandwatchgroup.com dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przez przypadek - z jakiegokolwiek powodu - nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego produktu, możesz go zwrócić - bezpłatnie - w ciągu 30 dni od otrzymania.

Możesz skorzystać z usługi Odeślij swoje paczki w celu bezpłatnego zwrotu zamówionych produktów. Spójrz poniżej, aby poznać warunki.

Jeśli nie chcesz korzystać z tej bezpłatnej usługi oferowanej przez nas, jesteś odpowiedzialny za zapłatę bezpośrednich kosztów zwrotu produktu, chyba że wcześniej wskazaliśmy, że nie musisz ponosić tych kosztów.

 

1. Prawo do wycofania/zwrotu zamówienia

2. Jak skorzystać z bezpłatnej 30-dniowej usługi zwrotu/wymiany 

Zwrot produktu(ów) ze zwrotem pieniędzy

Zwrot produktu(ów) z wymianą

Zwrot produktu(ów) z naprawą

3. Wyjątki od prawa wycofania się z umowy/zwrotu

 

Your legal right to withdraw/return your order

Zgodnie z prawem UE, kupując przez internet, klient otrzymuje 14-dniowy okres na odstąpienie od umowy. Oznacza to, że masz prawo anulować zamówienie z dowolnego powodu w tym okresie. Jeśli kupujesz produkt online, okres odstąpienia od umowy kończy się 14 dni po otrzymaniu przesyłki. Musisz więc zwrócić przedmiot w ciągu 14 dni od dnia anulowania zamówienia.

Jesteś zobowiązany do dbania o towary i możesz być odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towarów spowodowane przez ich użycie ponad to, co jest konieczne, aby upewnić się, że działają i są tym, co zamówiłeś.

Zwrot powinien nastąpić w ciągu 14 dni od anulowania, ale firma może czekać, aż ze zwrotem pieniędzy, dopóki otrzyma przesyłki zwrotnej lub potwierdzenia zwrotu.

Aby poinformować nas o chęci skorzystania z przysługującego Ci prawa, możesz wysłać do nas e-mail lub list. Możesz również użyć standardowego europejskiego formularza anulowania.

 

How to use our Free 30-Day Returns/Exchange Service

Wykonaj następujące kroki, aby skorzystać z naszej Bezpłatnej Usługi Zwrotu i Wymiany.

Przypominamy, że korzystanie z tej usługi nie ogranicza Twojego prawa do anulowania zamówienia.

Zwrot produktu(ów) ze zwrotem pieniędzy

Zwróć produkty bezpłatnie z usługą Zwróć swoją paczkę w ciągu 30 dni od zakupu.

Jak to działa?
1. Zaloguj się na stronie zamówienia produktu
2. Pobierz formularz zwrotu* i dodaj wypełniony formularz do paczki. Wskaż, że chcesz otrzymać zwrot pieniędzy.
3. Pobierz etykietę zwrotów i postępuj zgodnie z instrukcjami w pliku pdf
4. Zanieś swoją paczkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.

Weź pod uwagę poniższe warunki zwrotu:

  • Po odbiorze będziesz miał 30 dni na decyzję.
  • Prosimy o zwrot w czasie 30 dni od odbioru.
  • Pobierz formularz zwrotu i etykietę bezpłatnego zwrotu (w ciągu 30 dni od otrzymania) na stronie Złożenie zamówienia.
  • Produkty powinny być zwracane wraz z oryginalnym opakowaniem.
  • Etykiety muszą być - tak jak to tylko możliwe -  nienaruszone i nie mogą być oderwane od przedmiotu.
  • Prosimy o dołączenie karty lub książeczki gwarancyjnej.

Czas przetwarzania i zwrot pieniędzy

  • Gdy produkt zostanie zwrócony w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, otrzymasz od Ciebie pełną kwotę (w tym początkowe koszty wysyłki) tak szybko, jak to możliwe i nie później niż w ciągu 14 dni. Przetworzymy zwrot środków tak szybko, jak to możliwe, po tym, jak zgłosisz, że chcesz zwrócić nam produkt.
  • Jeśli nie otrzymamy zwrotu w ciągu 14 dni od zgłoszenia, zwrot nastąpi w momencie, w którym faktycznie otrzymamy produkt, lub w momencie, w którym będzie można udowodnić, że faktycznie został on wysłany.
  • Produkty zwracane za pośrednictwem naszej Bezpłatnej Usługi Zwrotu są przetwarzane przez zewnętrzną firmę zajmującą się realizacją transakcji e-commerce z siedzibą w Weesp. Oznacza to, że zwrócony produkt zostanie przetworzony do zwrotu w Rotterdamie 1-2 dni robocze po dacie dostawy.
  • Zwroty dokonywane są za pomocą tej samej metody płatności, która została wykorzystana do rozliczenia zamówienia. Tak więc: jeśli zapłaciłeś kartą kredytową, zwrócimy kwotę na Twoje konto karty kredytowej.
  • W przypadku kiedy Watch.nl/Holland Watch Group B.V. popełniło błąd przy Twoim zamówieniu, zwrócimy Ci również wszelkie koszty zwrotu.
  • Jeśli produkt, który został nam zwrócony, jest uszkodzony, mogą zostać naliczone dodatkowe koszty.

Prosimy nie przesyłać bezpłatnej przesyłki zwrotnej bezpośrednio do naszych biur w Rotterdamie. Bezpłatna Usługa Zwrotu dotyczy tylko produktów wysłanych z bezpłatną etykietą zwrotną na nasz adres w Weesp.

 

Zwrot produktu(ów) z wymianą

Zwrot produktów bezpłatnie z usługą Zwróć Swoją Paczkę w ciągu 30 dni od zakupu. 

Jak to działa?
1. Zaloguj się na stronę składania zamówienia
2. Pobierz formularz zwrotu*, wypełnij go i dołącz do paczki. Zaznacz, który na który produkt chcesz wymienić lub załącz notatkę ze wskazaniem produktu na wymianę.
3. Pobierz etykietę zwrotu i postępuj zgodnie z instrukcjami w pliku pdf
4. Zanieś swoją przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.

Prosimy o wzięcie pod uwagę poniższych warunków podczas zwrotu produktów:

  • Po odbiorze będziesz miał 30 dni na decyzję.
  • Prosimy o zwrot w czasie 30 dni od odbioru.
  • Pobierz formularz zwrotu* i etykietę bezpłatnego zwrotu (w ciągu 30 dni od otrzymania) ze strony Obsługi zamówienia. 
  • Produkty powinny być zwracane wraz z oryginalnym opakowaniem.
  • Etykiety muszą być - tak jak to tylko możliwe -  nienaruszone i nie mogą być oderwane od przedmiotu.
  • Prosimy o dołączenie karty lub książeczki gwarancyjnej.

Gdy produkt zostanie nam zwrócony, wyślemy wybrany przez Ciebie produkt, tak szybko jak to możliwe.Jeśli produkt zostanie wyprzedany, zwrócimy pełną kwotę, w tym początkowe koszty wysyłki (jeśli zostały zapłacone).Jeśli zwracany produkt jest uszkodzony, mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

Okres przetwarzania

Produkty zwracane przez nasz Bezpłatny Serwis Zwrotów są przetwarzane przez zewnętrzną agencję realizującą transakcje e-commerce mieszczącą się w Weesp, w Holandii. Oznacza to, proces zwrotu paczki w celu uzyskania zwrotu pieniędzy zacznie się 1-2 dni później niż data podana w potwierdzeniu dostawy.
Prosimy o nieprzesyłanie bezpłatnej przesyłki zwrotnej bezpośrednio do naszych biur w Rotterdamie. Bezpłatny Serwis Zwrotów dotyczy wyłącznie produktów wysłanych z etykietą bezpłatnego zwrotu na nasz adres w Weesp.
 

Zwrot produktu(ów) z naprawą

a. W ciągu 30 dni od otrzymania
b. po upłynięciu 30 dni, ale w czasie obowiązywania gwarnacji

a. W ciągu 30 dni na wycofanie się

  • W przypadku naprawy w okresie gwarancji dołącz kartę gwarancyjną do uszkodzonego produktu. Naprawy w okresie gwarancyjnym bez ważnej, podstemplowanej karty gwarancyjnej nie mogą być przetwarzane!
  • W przypadku naprawy gwarancyjnej nie musisz zwracać produktu z oryginalnym opakowaniem. Holland Watch Group nie może zagwarantować, że dostaniesz zegarek z powrotem w tym samym opakowaniu. Upewnij się, że odpowiednio zapakujesz zegarek, na przykład w folię bąbelkową.
  • Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz zdecyduje, czy Twoja skarga jest objęta gwarancją, a jeśli tak, zwrócimy koszty wysyłki (tylko jeśli produkt został kupiony od nas). Więcej informacji o naprawach gwarancyjnych na tej stronie.


W przypadku napraw gwarancyjnych w czasie 30-dniowego okresu bezpłatnego zwrotu zaloguj się na naszą Stronę obsługi zamówienia i postępuj zgodnie z instrukcją.

 

b. po upłynięciu 30-dniowego czasu na wycofanie się 

W przypadku napraw gwarancyjnych po upłynięciu 30-dniowego okresu zwrotu, dołącz wypełniony formularz zwrotu z przesyłą zwrotną na:


Holland Watch Group B.V.
Service department
Willebrordusstraat 14
3037 TR ROTTERDAM
Holandia

Prosimy o zapewnienie wystarczającej opłaty pocztowej za przesyłkę zwrotną w przypadku zwrotu produktu po 30-dniowym okresie zwrotu. Radzimy wysłać paczkę za pomocą standardowej przesyłki poleconej.

 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy/zwrotu

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy obejmują poniższe rodzaje zakupionych przedmiotów:
- produkty, które zostały stworzone przez przedsiębiorcę zgodnie ze specyfikacjami konsumenta lub które mają wyraźnie osobisty charakter i ze względu na to nie mogą zostać zwrócone;
- szybko rozpadające się lub takie, które stają się przestarzałe;
- nienadające się do zwrotu ze względów ochrony zdrowia lub higieny, których pieczęć jest zerwana po dostawie;
- produkty, które po dostawie są nieodwołalnie zmieszane z innymi przedmiotami ze względu na swój charakter;
- nagrania audio i wideo oraz oprogramowanie komputerowe, z których zostało usunięte zabezpieczenie;
- gazety, czasopisma lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o regularne dostarczanie takich publikacji (subskrypcji);
- produkty lub usługi, których cena zależy od wahań na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu i które mogą wystąpić w okresie karencji;
- umowy zawarte podczas aukcji publicznej. Przez aukcję publiczną rozumie się metodę sprzedaży, w której produkty, treści cyfrowe i/lub usługi są oferowane przez przedsiębiorcę konsumentowi, który jest osobiście obecny lub ma możliwość osobistego stawienia się na aukcji pod kierownictwem prowadzącego aukcję, w której zwycięski oferent jest zobowiązany do zakupu produktów, treści cyfrowych i / lub usług;

 

Otrzymaj 5% na zakupy

Zapisz się do newslettera!