Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239

Zwroty i wymiany

W Hollandwatchgroup.com dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przez przypadek - z jakiegokolwiek powodu - nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego produktu, możesz go zwrócić - bezpłatnie - w ciągu 30 dni od otrzymania.

Możesz skorzystać z usługi Odeślij swoje paczki w celu bezpłatnego zwrotu zamówionych produktów. Spójrz poniżej, aby poznać warunki.
Jeśli nie chcesz korzystać z tej bezpłatnej usługi oferowanej przez nas, jesteś odpowiedzialny za zapłatę bezpośrednich kosztów zwrotu produktu, chyba że wcześniej wskazaliśmy, że nie musisz ponosić tych kosztów.

Jak korzystać z naszej 30-dniowej bezpłatnej usługi zwrotu i wymiany

Wykonaj następujące kroki, aby skorzystać z naszej Bezpłatnej Usługi Zwrotu i Wymiany.
Przypominamy, że korzystanie z tej usługi nie ogranicza Twojego prawa do anulowania zamówienia.

Bezpłatny Zwrot/Wymiana

Zwrot produktu(ów) ze zwrotem pieniędzy

Zwrot produktu(ów) z wymianą

Zwrot produktu(ów) z naprawą

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy/zwrotu

1. Zwrot produktu(ów) ze zwrotem pieniędzy

Zwróć produkty bezpłatnie z usługą Zwróć swoją paczkę w ciągu 30 dni od zakupu.

Jak to działa?
1. Zaloguj się na stronie zamówienia produktu
2. Pobierz etykietę zwrotów i postępuj zgodnie z instrukcjami w pliku pdf
3. Zanieś swoją paczkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.

Weź pod uwagę poniższe warunki zwrotu:

  • Po odbiorze będziesz miał 30 dni na decyzję.
  • Zwróć produkt w ciągu 14 dni od rezygnacji.
  • Pobierz formularz zwrotu i etykietę bezpłatnego zwrotu (w ciągu 30 dni od otrzymania) na stronie Złożenia zamówienia.
  • Produkty powinny być zwracane wraz z oryginalnym opakowaniem.
  • Wszystkie dodatkowe dostarczone produkty (w tym np. bezpłatne prezenty) muszą zostać zwrócone. Jeśli jakiegoś elementu zamówienia nie zwrócisz, nie będzie możliwy pełen zwrot pieniędzy.
  • Produkty nie mogą być używane i muszą być kompletnie nowe.
  • Etykiety muszą być - tak jak to tylko możliwe -  nienaruszone.
  • Prosimy o dołączenie karty lub książeczki gwarancyjnej.

Czas przetwarzania i zwrot pieniędzy

  • Gdy produkt zostanie zwrócony w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, otrzymasz od Ciebie pełną kwotę (w tym początkowe koszty wysyłki) tak szybko, jak to możliwe i nie później niż w ciągu 14 dni. Przetworzymy zwrot środków tak szybko, jak to możliwe, po tym, jak zgłosisz, że chcesz zwrócić nam produkt.
  • Jeśli nie otrzymamy zwrotu w ciągu 14 dni od zgłoszenia, zwrot nastąpi w momencie, w którym faktycznie otrzymamy produkt, lub w momencie, w którym będzie można udowodnić, że faktycznie został on wysłany.
  • Produkty zwracane za pośrednictwem naszej Bezpłatnej Usługi Zwrotu są przetwarzane przez zewnętrzną firmę zajmującą się realizacją transakcji e-commerce z siedzibą w Almere. Oznacza to, że zwrócony produkt zostanie przetworzony do zwrotu w Rotterdamie około 5 dni roboczych po dacie dostawy.
  • Zwroty dokonywane są za pomocą tej samej metody płatności, która została wykorzystana do rozliczenia zamówienia. Tak więc: jeśli zapłaciłeś kartą kredytową, zwrócimy kwotę na Twoje konto karty kredytowej.
  • W przypadku kiedy Watch.nl/Holland Watch Group B.V. popełniło błąd przy Twoim zamówieniu, zwrócimy Ci również wszelkie koszty zwrotu.
  • Jeśli produkt, który został nam zwrócony, jest uszkodzony, mogą zostać naliczone dodatkowe koszty.

Prosimy nie przesyłać bezpłatnej przesyłki zwrotnej bezpośrednio do naszych biur w Rotterdamie. Bezpłatna Usługa Zwrotu dotyczy tylko produktów wysłanych z bezpłatną etykietą zwrotną na nasz adres w Almere.

Bezpłatne dodatki do zamówienia

Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone z bezpłatnym dodatkiem, nie zapomnij zwrócić także jego. Jeśli go nie zwrócisz, wartość detaliczna zostanie odjęta od Twojej wartości zwrotu/wymiany.

Zwrot produktu(ów) z wymianą

Zwrot produktów bezpłatnie z usługą Zwróć Swoją Paczkę w ciągu 30 dni od zakupu. 

Jak to działa?
1. Zaloguj się na stronę składania zamówienia
2. Pobierz formularz zwrotu*, wypełnij go i dołącz do paczki. Zaznacz, który na który produkt chcesz wymienić lub załącz notatkę ze wskazaniem produktu na wymianę.
3. Pobierz etykietę zwrotu i postępuj zgodnie z instrukcjami w pliku pdf
4. Zanieś swoją przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.

Prosimy o wzięcie pod uwagę poniższych warunków podczas zwrotu produktów:

  • Po odbiorze będziesz miał 30 dni na decyzję.
  • Prosimy o zwrot w czasie 30 dni od odbioru.
  • Pobierz formularz zwrotu* i etykietę bezpłatnego zwrotu (w ciągu 30 dni od otrzymania) ze strony Obsługi zamówienia. 
  • Produkty powinny być zwracane wraz z oryginalnym opakowaniem.
  • Etykiety muszą być - tak jak to tylko możliwe -  nienaruszone i nie mogą być oderwane od przedmiotu.
  • Prosimy o dołączenie karty lub książeczki gwarancyjnej.

Gdy produkt zostanie nam zwrócony, wyślemy wybrany przez Ciebie produkt, tak szybko jak to możliwe.Jeśli produkt zostanie wyprzedany, zwrócimy pełną kwotę, w tym początkowe koszty wysyłki (jeśli zostały zapłacone).Jeśli zwracany produkt jest uszkodzony, mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

Okres przetwarzania

Produkty zwracane przez nasz Bezpłatny Serwis Zwrotów są przetwarzane przez zewnętrzną agencję realizującą transakcje e-commerce mieszczącą się w Almere, w Holandii. Oznacza to, proces zwrotu paczki w celu uzyskania zwrotu pieniędzy zacznie się 1-2 dni później niż data podana w potwierdzeniu dostawy.
Prosimy o nieprzesyłanie bezpłatnej przesyłki zwrotnej bezpośrednio do naszych biur w Rotterdamie. Bezpłatny Serwis Zwrotów dotyczy wyłącznie produktów wysłanych z etykietą bezpłatnego zwrotu na nasz adres w Almere.

Bezpłatne dodatki do zamówienia

Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone z bezpłatnym dodatkiem, nie zapomnij zwrócić także jego. Jeśli go nie zwrócisz, wartość detaliczna zostanie odjęta od Twojej wartości zwrotu/wymiany.

Zwrot produktu(ów) z naprawą

a. W ciągu 30 dni od otrzymania
b. po upłynięciu 30 dni, ale w czasie obowiązywania gwarnacji

a. W ciągu 30 dni na wycofanie się

  • W przypadku naprawy w okresie gwarancji dołącz kartę gwarancyjną do uszkodzonego produktu. Naprawy w okresie gwarancyjnym bez ważnej, podstemplowanej karty gwarancyjnej nie mogą być przetwarzane!
  • W przypadku naprawy gwarancyjnej nie musisz zwracać produktu z oryginalnym opakowaniem. Holland Watch Group nie może zagwarantować, że dostaniesz zegarek z powrotem w tym samym opakowaniu. Upewnij się, że odpowiednio zapakujesz zegarek, na przykład w folię bąbelkową.
  • Po otrzymaniu zwróconego produktu nasz certyfikowany zegarmistrz zdecyduje, czy Twoja skarga jest objęta gwarancją, a jeśli tak, zwrócimy koszty wysyłki (tylko jeśli produkt został kupiony od nas). Więcej informacji o naprawach gwarancyjnych na tej stronie.


W przypadku napraw gwarancyjnych w czasie 30-dniowego okresu bezpłatnego zwrotu zaloguj się na naszą Stronę obsługi zamówienia i postępuj zgodnie z instrukcją.

 

b. po upłynięciu 30-dniowego czasu na wycofanie się 

W przypadku napraw gwarancyjnych po upłynięciu 30-dniowego okresu zwrotu, dołącz wypełniony formularz zwrotu z przesyłą zwrotną na:


Holland Watch Group B.V.
Service department
Willebrordusstraat 14-16
3037 TR ROTTERDAM
Holandia

Prosimy o zapewnienie wystarczającej opłaty pocztowej za przesyłkę zwrotną w przypadku zwrotu produktu po 30-dniowym okresie zwrotu. Radzimy wysłać paczkę za pomocą standardowej przesyłki poleconej.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy/zwrotu

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy obejmują poniższe rodzaje zakupionych przedmiotów:
- produkty, które zostały stworzone przez przedsiębiorcę zgodnie ze specyfikacjami konsumenta lub które mają wyraźnie osobisty charakter i ze względu na to nie mogą zostać zwrócone;
- szybko rozpadające się lub takie, które stają się przestarzałe;
- nienadające się do zwrotu ze względów ochrony zdrowia lub higieny, których pieczęć jest zerwana po dostawie;
- produkty, które po dostawie są nieodwołalnie zmieszane z innymi przedmiotami ze względu na swój charakter;
- nagrania audio i wideo oraz oprogramowanie komputerowe, z których zostało usunięte zabezpieczenie;
- gazety, czasopisma lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o regularne dostarczanie takich publikacji (subskrypcji);
- produkty lub usługi, których cena zależy od wahań na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu i które mogą wystąpić w okresie karencji;
- umowy zawarte podczas aukcji publicznej. Przez aukcję publiczną rozumie się metodę sprzedaży, w której produkty, treści cyfrowe i/lub usługi są oferowane przez przedsiębiorcę konsumentowi, który jest osobiście obecny lub ma możliwość osobistego stawienia się na aukcji pod kierownictwem prowadzącego aukcję, w której zwycięski oferent jest zobowiązany do zakupu produktów, treści cyfrowych i / lub usług;

lijn

Najczęściej zadawane pytania

Chciałbym wymienić mój produkt. Czy to możliwe?

Wymiana produktów jest prosta. Zaloguj się na stronę obsługi zamówienia i zrobić po kolei kroki po prawej stronie.

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktów w HWG jest prosty. Prosimy zaloguj sie na stronę obsługi zamówienia i wykonaj kroki po prawej stronie.

Zwrot czy wymiana, co wolisz?

Jeśli nie podoba Ci się zakupiony produkt i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, albo wymienić towar musisz zwrócić pełen produkt razem z pudełkiem, etykietami i wszystkimi dokumentami. Prosimy pamiętaj o załączeniu kompletnego formularza zwrotu do zwracanych produktów wraz z oświadczeniem czy chcesz wymiany produktu (i na jaki produkt) czy też zwrotu pieniędzy. Więcej informacji i warunki zwrotu i wymiany znajdziesz tutaj

A co z zakupami świątecznymi i okresem zwrotu zamówień?

Wszystkie zamówienia złożone między 1 listopada a 24 grudnia 2022 r. mogą zostać zwrócone lub wymienione do 31 stycznia 2023 r. (z wyjątkiem przedmiotów niekwalifikujących się do zwrotu/wymiany i/lub przedmiotów noszących ślady użytkowania).
Nie odkładaj kupna prezentów na ostatnią chwilę i rozpocznij świąteczne zakupy już teraz!

Kiedy mój zwrot zostanie przetworzony?

Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.

KIedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Po wysłaniu zlecenia płatniczego do naszego banku/dostawcy usług płatniczych, czas przetwarzania wynosi do 72 godzin, zanim zwrot zostanie uwzględniony na koncie. Więcej informacji na temat zwrotów i zwrotów znajdziesz tutaj . Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.

lijn