W Hollandwatchgroup.com dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów. Jeśli przez przypadek - z jakiegokolwiek powodu - nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego produktu, możesz go zwrócić - bezpłatnie - w ciągu 30 dni od otrzymania.
Możesz skorzystać z usługi Odeślij swoje paczki w celu bezpłatnego zwrotu zamówionych produktów. Spójrz poniżej, aby poznać warunki.
Jeśli nie chcesz korzystać z tej bezpłatnej usługi oferowanej przez nas, jesteś odpowiedzialny za zapłatę bezpośrednich kosztów zwrotu produktu, chyba że wcześniej wskazaliśmy, że nie musisz ponosić tych kosztów.
Wykonaj następujące kroki, aby skorzystać z naszej Bezpłatnej Usługi Zwrotu i Wymiany.
Przypominamy, że korzystanie z tej usługi nie ogranicza Twojego prawa do anulowania zamówienia.
Zwrot produktu(ów) ze zwrotem pieniędzy
Zwrot produktu(ów) z wymianą
Zwrot produktu(ów) z naprawą
Zwróć produkty bezpłatnie z usługą Zwróć swoją paczkę w ciągu 30 dni od zakupu.
Jak to działa?
1. Zaloguj się na stronie zamówienia produktu
2. Pobierz etykietę zwrotów i postępuj zgodnie z instrukcjami w pliku pdf
3. Zanieś swoją paczkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
Weź pod uwagę poniższe warunki zwrotu:
Prosimy nie przesyłać bezpłatnej przesyłki zwrotnej bezpośrednio do naszych biur w Rotterdamie. Bezpłatna Usługa Zwrotu dotyczy tylko produktów wysłanych z bezpłatną etykietą zwrotną na nasz adres w Almere.
Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone z bezpłatnym dodatkiem, nie zapomnij zwrócić także jego. Jeśli go nie zwrócisz, wartość detaliczna zostanie odjęta od Twojej wartości zwrotu/wymiany.
Zwrot produktów bezpłatnie z usługą Zwróć Swoją Paczkę w ciągu 30 dni od zakupu.
Jak to działa?
1. Zaloguj się na stronę składania zamówienia
2. Pobierz formularz zwrotu*, wypełnij go i dołącz do paczki. Zaznacz, który na który produkt chcesz wymienić lub załącz notatkę ze wskazaniem produktu na wymianę.
3. Pobierz etykietę zwrotu i postępuj zgodnie z instrukcjami w pliku pdf
4. Zanieś swoją przesyłkę do lokalnego urzędu pocztowego lub agencji pocztowej.
Prosimy o wzięcie pod uwagę poniższych warunków podczas zwrotu produktów:
Gdy produkt zostanie nam zwrócony, wyślemy wybrany przez Ciebie produkt, tak szybko jak to możliwe.Jeśli produkt zostanie wyprzedany, zwrócimy pełną kwotę, w tym początkowe koszty wysyłki (jeśli zostały zapłacone).Jeśli zwracany produkt jest uszkodzony, mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Produkty zwracane przez nasz Bezpłatny Serwis Zwrotów są przetwarzane przez zewnętrzną agencję realizującą transakcje e-commerce mieszczącą się w Almere, w Holandii. Oznacza to, proces zwrotu paczki w celu uzyskania zwrotu pieniędzy zacznie się 1-2 dni później niż data podana w potwierdzeniu dostawy.
Prosimy o nieprzesyłanie bezpłatnej przesyłki zwrotnej bezpośrednio do naszych biur w Rotterdamie. Bezpłatny Serwis Zwrotów dotyczy wyłącznie produktów wysłanych z etykietą bezpłatnego zwrotu na nasz adres w Almere.
Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone z bezpłatnym dodatkiem, nie zapomnij zwrócić także jego. Jeśli go nie zwrócisz, wartość detaliczna zostanie odjęta od Twojej wartości zwrotu/wymiany.
a. W ciągu 30 dni od otrzymania
b. po upłynięciu 30 dni, ale w czasie obowiązywania gwarnacji
W przypadku napraw gwarancyjnych w czasie 30-dniowego okresu bezpłatnego zwrotu zaloguj się na naszą Stronę obsługi zamówienia i postępuj zgodnie z instrukcją.
W przypadku napraw gwarancyjnych po upłynięciu 30-dniowego okresu zwrotu, dołącz wypełniony formularz zwrotu z przesyłą zwrotną na:
Holland Watch Group B.V.
Service department
Willebrordusstraat 14-16
3037 TR ROTTERDAM
Holandia
Prosimy o zapewnienie wystarczającej opłaty pocztowej za przesyłkę zwrotną w przypadku zwrotu produktu po 30-dniowym okresie zwrotu. Radzimy wysłać paczkę za pomocą standardowej przesyłki poleconej.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy obejmują poniższe rodzaje zakupionych przedmiotów:
- produkty, które zostały stworzone przez przedsiębiorcę zgodnie ze specyfikacjami konsumenta lub które mają wyraźnie osobisty charakter i ze względu na to nie mogą zostać zwrócone;
- szybko rozpadające się lub takie, które stają się przestarzałe;
- nienadające się do zwrotu ze względów ochrony zdrowia lub higieny, których pieczęć jest zerwana po dostawie;
- produkty, które po dostawie są nieodwołalnie zmieszane z innymi przedmiotami ze względu na swój charakter;
- nagrania audio i wideo oraz oprogramowanie komputerowe, z których zostało usunięte zabezpieczenie;
- gazety, czasopisma lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o regularne dostarczanie takich publikacji (subskrypcji);
- produkty lub usługi, których cena zależy od wahań na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu i które mogą wystąpić w okresie karencji;
- umowy zawarte podczas aukcji publicznej. Przez aukcję publiczną rozumie się metodę sprzedaży, w której produkty, treści cyfrowe i/lub usługi są oferowane przez przedsiębiorcę konsumentowi, który jest osobiście obecny lub ma możliwość osobistego stawienia się na aukcji pod kierownictwem prowadzącego aukcję, w której zwycięski oferent jest zobowiązany do zakupu produktów, treści cyfrowych i / lub usług;
Wymiana produktów jest prosta. Zaloguj się na stronę obsługi zamówienia i zrobić po kolei kroki po prawej stronie.
Zwrot produktów w HWG jest prosty. Prosimy zaloguj sie na stronę obsługi zamówienia i wykonaj kroki po prawej stronie.
Jeśli nie podoba Ci się zakupiony produkt i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, albo wymienić towar musisz zwrócić pełen produkt razem z pudełkiem, etykietami i wszystkimi dokumentami. Prosimy pamiętaj o załączeniu kompletnego formularza zwrotu do zwracanych produktów wraz z oświadczeniem czy chcesz wymiany produktu (i na jaki produkt) czy też zwrotu pieniędzy. Więcej informacji i warunki zwrotu i wymiany znajdziesz tutaj.
Wszystkie zamówienia złożone między 1 listopada a 24 grudnia 2022 r. mogą zostać zwrócone lub wymienione do 31 stycznia 2023 r. (z wyjątkiem przedmiotów niekwalifikujących się do zwrotu/wymiany i/lub przedmiotów noszących ślady użytkowania).
Nie odkładaj kupna prezentów na ostatnią chwilę i rozpocznij świąteczne zakupy już teraz!
Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Po wysłaniu zlecenia płatniczego do naszego banku/dostawcy usług płatniczych, czas przetwarzania wynosi do 72 godzin, zanim zwrot zostanie uwzględniony na koncie. Więcej informacji na temat zwrotów i zwrotów znajdziesz tutaj . Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.