Jeśli Twoja płatność została odrzucona

Odmowa płatności

Niestety oszustwa kartami kredytowymi nadal stanowią poważny problem dla sklepów internetowych. HWG jest odpowiedzialny za zapobieganie nieuczciwym zamówieniom. Nasz dostawca usług płatniczych (PSP) ma prawo do uzyskania informacji z Twojego banku, jeśli adres na karcie nie jest zgodny z adresem dostawy. Mamy również prawo do anulowania zamówień lub odmowy płatności bez podawania przyczyn.
Zgłaszamy wszystkie (usiłowane) oszustwa związane z kartami kredytowymi do firmy wydającej karty kredytowe.

Jeśli twoja płatność została niesprawiedliwie odrzucona, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Błąd procesu realizacji transakcji

Jeśli proces realizacji transakcji nie powiódł się na naszej stronie internetowej, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
 

Płatność nie powiodła się

Jeśli proces płatności nie powiódł się w Twoim banku, firmie obsługującej karty kredytowe, PayPal itp. skontaktuj się z nimi bezpośrednio.