Moje zamówienie

Na tej stronie znajdziesz informacje o swoim zamówieniu.

- Śledzenie przesyłki
- Pobranie faktury
- Zwroty

Podaj poniżej swój numer zamówienia i adres e-mail, a my pokażemy Ci dostępne informacje o Twojej przesyłce. Możesz także zadać inne pytania dotyczące zamówienia za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.

Zaloguj się numerem zamówienia



Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

Czy masz pytanie dotyczące zwrotu?

 

Jak zwrócić produkt?

Zwrot produktów w HWG jest prosty. Prosimy zaloguj sie na stronę obsługi zamówienia i wykonaj kroki po prawej stronie.

 

Chciałbym wymienić mój produkt. Czy to możliwe?

Wymiana produktów jest prosta. Zaloguj się na stronę obsługi zamówienia i zrobić po kolei kroki po prawej stronie.

 

Zwrot czy wymiana, co wolisz?

Jeśli nie podoba Ci się zakupiony produkt i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, albo wymienić towar musisz zwrócić pełen produkt razem z pudełkiem, etykietami i wszystkimi dokumentami. Prosimy pamiętaj o załączeniu kompletnego formularza zwrotu do zwracanych produktów wraz z oświadczeniem czy chcesz wymiany produktu (i na jaki produkt) czy też zwrotu pieniędzy. Więcej informacji i warunki zwrotu i wymiany znajdziesz tutaj

 

Kiedy mój zwrot zostanie przetworzony?

Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.
 

KIedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Po wysłaniu zlecenia płatniczego do naszego banku/dostawcy usług płatniczych, czas przetwarzania wynosi do 72 godzin, zanim zwrot zostanie uwzględniony na koncie. Więcej informacji na temat zwrotów i zwrotów znajdziesz tutaj . Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.

Czy masz pytanie na temat wysyłki?

 

Moje zamówienie nie dotarło na czas a mieszkam w Europie. Kiedy je otrzymam?

Nasi partnerzy pocztowi dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę na czas. Jeśli dostawa trwa dłużej niż wskazano na naszej stronie internetowej, przejdź do  trackyourparcel.eu, aby ustalić miejsce pobytu paczki.

 

Moje zamówienie nie dotarło na czas a mieszkam poza Europą. Kiedy je otrzymam?

Poza Europą paczki często muszą przejść przez lokalny urząd celny aby wejść do sieci pocztowej. Może to spowodować opóźnienie do 3 tygodni. W tym okresie nie ma dostępnych aktualizacji śledzenia. Niestety nie możemy kontrolować ani przyspieszać tego procesu.
 

Czy mogę śledzić moją przesyłkę na terenie Europy?

Tak, możesz. Przejdź do trackyourparcel.eu i zaloguj się numerem przesyłki (ABCxxxxxxx or HWGxxxxxx) i kodem pocztowym. Strona pokaże, kóry kurier dostarczy Twoją przesyłkę i pokaże jej status.

 

Czy mogę śledzić moją przesyłkę poza granicami Europy?

Jeśli wybrałeś opcję Standardowej Wysyłki, Twoje zamówienie zostało wysłane holenderską pocztą. Od momentu, kiedy Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn, paczka ma numer śledzenia Dutch Postal Services (holenderski urząd pocztowy). Po przybyciu do kraju dostawy, paczka otrzymuje nowy numer śledzenia lokalnej sieci pocztowej. Często zdarza się, że te numery nie są połączone, co powoduje utratę możliwości śledzenia przesyłki. Nie oznacza to, że przesyłka nie zostanie dostarczona, oznacza to tylko, że ograniczona jest możliwość śledzenia.

 

Czy wysyłacie zamówienia do mojego kraju?

W Koszyku możesz sprawdzić, czy wysyłka do Twojego kraju jest dostępna. Nie wysyłamy do wszystkich krajów na świecie z dwóch głównych powodów:

  1. Wiele razy spotkaliśmy się z przypadkami oszustw poczotwych w Twoim kraju.
  2. Wybrana metoda wysyłki nie jest dostępna w Twoim kraju..
Zobacz pełną listę krajów, do których wysyłamy paczki tutaj.
 

Czemu muszę zapłacić cło? (poza UE)

Holland Watch Group znajduje się w Holandii. Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, nie pobieramy podatków lokalnych, takich jak podatek VAT, od zamówienia, ale lokalny urząd celny ma prawo do naliczenia cła importowego, podatku VAT i kosztów administracyjnych. Nie każde państwo pobiera takie opłaty od swoich obywateli, a ich wysokość różni się w zależności od kraju. Więcej informacji na temat podatków importowych można znaleźć tutaj.

Obsługa Klienta



Skontaktuj się

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14-16
3037 TR, Rotterdam
Holandia

Telefon: +31 (0)85 489 20 12
E-mail: IdŹ do