Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?

Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239
FAQ Banner

Witamy na naszej stronie kontaktowej!

W Mastersintime.pl rozumiemy, że zakup wysokiej klasy zegarka to wyjątkowe doświadczenie, które wymaga dbałości o szczegóły i wiedzy eksperckiej. Z przyjemnością zaoferujemy Ci najlepsze możliwe środowisko i obsługę. Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na Twoje pytania i wesprzeć Cię w najlepszy możliwy sposób. Masz jakieś specjalne życzenia? Nie ma problemu, chętnie Ci pomożemy.

Godziny otwarcia

Poniedziałek09:00 - 17:30
Wtorek09:00 - 17:30
Środa    09:00 - 17:30
Czwartek09:00 - 17:30
Piątek09:00 - 17:30
Sobotazamknięte
Niedzielazamknięte

Give us a call

Watch lovers beware! Would you like expert advice on your watch question/purchase? Don't hesitate to get in touch, we love to help. 

+44 1296 8400 15

Wyślij do nas e-mail

Prefer to e-mail? Send us your question/comment via the contact form below this page. Our dedicated watch specialists are ready to help you with your questions, comments, requests or complaints. If you want to attach files, you can also send an email to info@mastersintime.pl.

Formularz kontaktowy

Masz pytanie dotyczące zwrotów?

  • Watches with metal bracelets often need adjusting to fit your wrist. If you specify your wrist size when ordering your watch we will happily adjust the bracelet for you free of charge before sending the watch to you. Would you like to learn more about our free bracelet adjustment service? Please visit our information page.

  • Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Po wysłaniu zlecenia płatniczego do naszego banku/dostawcy usług płatniczych, czas przetwarzania wynosi do 72 godzin, zanim zwrot zostanie uwzględniony na koncie. Więcej informacji na temat zwrotów i zwrotów znajdziesz tutaj . Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.
  • Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.
  • On the product list page, below the products is indicated whether or not a product is in stock. Stock location The exact location of the product is indicated on the product page if the product is not in stock at our central warehouse, but for instance at one of our shops. To learn more about our stock statuses, please continue reading at our information page.

  • Wymiana produktów jest prosta. Zaloguj się na stronę obsługi zamówienia i zrobić po kolei kroki po prawej stronie.
  • Jeśli nie podoba Ci się zakupiony produkt i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, albo wymienić towar musisz zwrócić pełen produkt razem z pudełkiem, etykietami i wszystkimi dokumentami. Prosimy pamiętaj o załączeniu kompletnego formularza zwrotu do zwracanych produktów wraz z oświadczeniem czy chcesz wymiany produktu (i na jaki produkt) czy też zwrotu pieniędzy. Więcej informacji i warunki zwrotu i wymiany znajdziesz tutaj.
  • Zwrot produktów w HWG jest prosty. Prosimy zaloguj sie na stronę obsługi zamówienia i wykonaj kroki po prawej stronie.
  • If you are located outside of the EU, there is no free return label available. Please make sure you print the recommanded CN 22 or CN 23 form, and secure it on the outside of your return parcel. So customs can identify the content easily and delays are prevented. In case you have received a wrong or damaged product, please contact our customer service department as soon as possible!

  • In case your return label only reflects the address of Holland Watch Group, it means you are in a country for which no free return labels are available. Please make sure you return the package to the address shown on the Return slip.
  • When you have seen a nice watch or watch band, but it is not in stock, you can put the product on the wish list. You will be forwarded to a page, where you can leave your name and email address. When the product is in stock again, you will receive an e-mail. Through the link in that email, you can go to the product and then decide whether you would like to purchase it. Would you like to learn more about our wishlists? Please visit the following information page.

Masz pytanie dotyczące wysyłki?

  • W Koszyku możesz sprawdzić, czy wysyłka do Twojego kraju jest dostępna. Nie wysyłamy do wszystkich krajów na świecie z dwóch głównych powodów: - Wiele razy spotkaliśmy się z przypadkami oszustw poczotwych w Twoim kraju. - Wybrana metoda wysyłki nie jest dostępna w Twoim kraju. Zobacz pełną listę krajów, do których wysyłamy paczki tutaj.
  • Jeśli wybrałeś opcję Standardowej Wysyłki, Twoje zamówienie zostało wysłane holenderską pocztą. Od momentu, kiedy Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn, paczka ma numer śledzenia Dutch Postal Services (holenderski urząd pocztowy). Po przybyciu do kraju dostawy, paczka otrzymuje nowy numer śledzenia lokalnej sieci pocztowej. Często zdarza się, że te numery nie są połączone, co powoduje utratę możliwości śledzenia przesyłki. Nie oznacza to, że przesyłka nie zostanie dostarczona, oznacza to tylko, że ograniczona jest możliwość śledzenia.
  • Tak, możesz. Przejdź do trackyourparcel.eu i zaloguj się numerem przesyłki (ABCxxxxxxx or HWGxxxxxx) i kodem pocztowym. Strona pokaże, kóry kurier dostarczy Twoją przesyłkę i pokaże jej status.
  • Poza Europą paczki często muszą przejść przez lokalny urząd celny aby wejść do sieci pocztowej. Może to spowodować opóźnienie do 3 tygodni. W tym okresie nie ma dostępnych aktualizacji śledzenia. Niestety nie możemy kontrolować ani przyspieszać tego procesu.
  • Nasi partnerzy pocztowi dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę na czas. Jeśli dostawa trwa dłużej niż wskazano na naszej stronie internetowej, przejdź do  trackyourparcel.eu, aby ustalić miejsce pobytu paczki.
  • Holland Watch Group znajduje się w Holandii. Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, nie pobieramy podatków lokalnych, takich jak podatek VAT, od zamówienia, ale lokalny urząd celny ma prawo do naliczenia cła importowego, podatku VAT i kosztów administracyjnych. Nie każde państwo pobiera takie opłaty od swoich obywateli, a ich wysokość różni się w zależności od kraju. Więcej informacji na temat podatków importowych można znaleźć tutaj.