Zamów przed 20:00 dostarczymy poniedziałek 30 maj
Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 238
Oficjalny dealer ponad 80+ marek
2 Naziemne sklepy
HWG współpracuje z oprogramowaniem do automatycznego wykrywania oszustw. Twoje zamówienie prawdopodobnie zostało oznaczone przez to oprogramowanie jako potencjalne oszustwo. Jeśli korzystasz z własnej karty kredytowej, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie Ci pomoże.
Nie ma problemu. Nie drukujemy faktur ze względu na środowisko. Pobierz fakturę na stronie obsługi zamówienia.
Oczywiście! Nasz dostawca jest jednym z wiodących dostawców usług płatniczych oferując w 100% bezpieczne środowisko płatnicze. Nasza usługa spełnia surowe wymogi bezpieczeństwa dla kart Visa i MasterCard zgodnie ze standardem bezpieczeństwa danych w zakresie kart płatniczych (PCI DSS) oraz standardem szyfrowania PCI Point-to-Point (P2PE) dla bezpiecznych rozwiązań POS i mPOS. Oba certyfikaty PCI są dowodem bezpieczeństwa technicznego i organizacyjnego firmy Computop.
Zwroty kosztów zawsze odbywają się w taki sam sposób jak oryginalna płatność. Oznacza to, że po zapłaceniu kartą kredytową zwrócimy pieniądze na tę samą kartę kredytową. Możesz znaleźć więcej informacji na stronie zwroty & wymiana.
Nasi partnerzy pocztowi dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę na czas. Jeśli dostawa trwa dłużej niż wskazano na naszej stronie internetowej, przejdź do trackyourparcel.eu, aby ustalić miejsce pobytu paczki.
Tak, możesz. Przejdź do trackyourparcel.eu i zaloguj się numerem przesyłki (ABCxxxxxxx or HWGxxxxxx) i kodem pocztowym. Strona pokaże, kóry kurier dostarczy Twoją przesyłkę i pokaże jej status.
Jeśli wybrałeś opcję Standardowej Wysyłki, Twoje zamówienie zostało wysłane holenderską pocztą. Od momentu, kiedy Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn, paczka ma numer śledzenia Dutch Postal Services (holenderski urząd pocztowy). Po przybyciu do kraju dostawy, paczka otrzymuje nowy numer śledzenia lokalnej sieci pocztowej. Często zdarza się, że te numery nie są połączone, co powoduje utratę możliwości śledzenia przesyłki. Nie oznacza to, że przesyłka nie zostanie dostarczona, oznacza to tylko, że ograniczona jest możliwość śledzenia.
W Koszyku możesz sprawdzić, czy wysyłka do Twojego kraju jest dostępna. Nie wysyłamy do wszystkich krajów na świecie z dwóch głównych powodów:
Holland Watch Group znajduje się w Holandii. Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, nie pobieramy podatków lokalnych, takich jak podatek VAT, od zamówienia, ale lokalny urząd celny ma prawo do naliczenia cła importowego, podatku VAT i kosztów administracyjnych. Nie każde państwo pobiera takie opłaty od swoich obywateli, a ich wysokość różni się w zależności od kraju. Więcej informacji na temat podatków importowych można znaleźć tutaj.
Jeśli chcesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej Twojego zegarka, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Prosimy o załączenie ważnej, podstemplowanej karty gwarancyjnej i/lub faktury zakupu z opisem uszkodzeń. Naprawę gwarancyjną można uzyskać u większości autoryzowanych jubilerów i w punktach sprzedaży. Niektóre marki będą wymagać skierowania się do pierwotnego punktu sprzedaży z roszczeniem gwarancyjnym. Przeczytaj kartę gwarancyjną, aby uzyskać dalsze informacje.
Jeśli chcesz ubiegać się o przedłużoną gwarancję HWG, akceptujemy podpisaną kartę gwarancyjną lub fakturę HWG jako dowód gwarancji.
Zwrot produktów w HWG jest prosty. Prosimy zaloguj sie na stronę obsługi zamówienia i wykonaj kroki po prawej stronie.
Wymiana produktów jest prosta. Zaloguj się na stronę obsługi zamówienia i zrobić po kolei kroki po prawej stronie.
Jeśli nie podoba Ci się zakupiony produkt i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, albo wymienić towar musisz zwrócić pełen produkt razem z pudełkiem, etykietami i wszystkimi dokumentami. Prosimy pamiętaj o załączeniu kompletnego formularza zwrotu do zwracanych produktów wraz z oświadczeniem czy chcesz wymiany produktu (i na jaki produkt) czy też zwrotu pieniędzy. Więcej informacji i warunki zwrotu i wymiany znajdziesz tutaj.
Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Po wysłaniu zlecenia płatniczego do naszego banku/dostawcy usług płatniczych, czas przetwarzania wynosi do 72 godzin, zanim zwrot zostanie uwzględniony na koncie. Więcej informacji na temat zwrotów i zwrotów znajdziesz tutaj . Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.
Przykro nam to słyszeć. Odeślij nam pasek z zaznaczeniem czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, czy też pomoc w znalezieniu odpowiedniego paska.
Jeśli potrzebujesz naszej pomocy, wyślij nam:
1. Zdjęcie przodu zegarka
2. Zdjęcie tyłu zegarka
3. Jakiego rodzaju paska szukasz? Oryginalnego, oryginalnej marki czy wymiennego?
Mamy nadzieję, że dzięki tym informacjom uda się rozwiązać Twój problem.
Masz pytanie w sprawie zamówienia? Użyj strony obsługi zamówienia.
Zwrot produktu? Na naszej stronie Zwroty znajdziesz wszystkie potrzebne informacje i formularz zwrotu.
HWG współpracuje z oprogramowaniem do automatycznego wykrywania oszustw. Twoje zamówienie prawdopodobnie zostało oznaczone przez to oprogramowanie jako potencjalne oszustwo. Jeśli korzystasz z własnej karty kredytowej, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie Ci pomoże.
Nie ma problemu. Nie drukujemy faktur ze względu na środowisko. Pobierz fakturę na stronie obsługi zamówienia.
Oczywiście! Nasz dostawca jest jednym z wiodących dostawców usług płatniczych oferując w 100% bezpieczne środowisko płatnicze. Nasza usługa spełnia surowe wymogi bezpieczeństwa dla kart Visa i MasterCard zgodnie ze standardem bezpieczeństwa danych w zakresie kart płatniczych (PCI DSS) oraz standardem szyfrowania PCI Point-to-Point (P2PE) dla bezpiecznych rozwiązań POS i mPOS. Oba certyfikaty PCI są dowodem bezpieczeństwa technicznego i organizacyjnego firmy Computop.
Zwroty kosztów zawsze odbywają się w taki sam sposób jak oryginalna płatność. Oznacza to, że po zapłaceniu kartą kredytową zwrócimy pieniądze na tę samą kartę kredytową. Możesz znaleźć więcej informacji na stronie zwroty & wymiana.
Nasi partnerzy pocztowi dokładają wszelkich starań, aby dostarczyć przesyłkę na czas. Jeśli dostawa trwa dłużej niż wskazano na naszej stronie internetowej, przejdź do trackyourparcel.eu, aby ustalić miejsce pobytu paczki.
Tak, możesz. Przejdź do trackyourparcel.eu i zaloguj się numerem przesyłki (ABCxxxxxxx or HWGxxxxxx) i kodem pocztowym. Strona pokaże, kóry kurier dostarczy Twoją przesyłkę i pokaże jej status.
Jeśli wybrałeś opcję Standardowej Wysyłki, Twoje zamówienie zostało wysłane holenderską pocztą. Od momentu, kiedy Twoje zamówienie opuszcza nasz magazyn, paczka ma numer śledzenia Dutch Postal Services (holenderski urząd pocztowy). Po przybyciu do kraju dostawy, paczka otrzymuje nowy numer śledzenia lokalnej sieci pocztowej. Często zdarza się, że te numery nie są połączone, co powoduje utratę możliwości śledzenia przesyłki. Nie oznacza to, że przesyłka nie zostanie dostarczona, oznacza to tylko, że ograniczona jest możliwość śledzenia.
W Koszyku możesz sprawdzić, czy wysyłka do Twojego kraju jest dostępna. Nie wysyłamy do wszystkich krajów na świecie z dwóch głównych powodów:
Holland Watch Group znajduje się w Holandii. Jeśli mieszkasz poza Unią Europejską, nie pobieramy podatków lokalnych, takich jak podatek VAT, od zamówienia, ale lokalny urząd celny ma prawo do naliczenia cła importowego, podatku VAT i kosztów administracyjnych. Nie każde państwo pobiera takie opłaty od swoich obywateli, a ich wysokość różni się w zależności od kraju. Więcej informacji na temat podatków importowych można znaleźć tutaj.
Jeśli chcesz skorzystać z naprawy gwarancyjnej Twojego zegarka, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Prosimy o załączenie ważnej, podstemplowanej karty gwarancyjnej i/lub faktury zakupu z opisem uszkodzeń. Naprawę gwarancyjną można uzyskać u większości autoryzowanych jubilerów i w punktach sprzedaży. Niektóre marki będą wymagać skierowania się do pierwotnego punktu sprzedaży z roszczeniem gwarancyjnym. Przeczytaj kartę gwarancyjną, aby uzyskać dalsze informacje.
Jeśli chcesz ubiegać się o przedłużoną gwarancję HWG, akceptujemy podpisaną kartę gwarancyjną lub fakturę HWG jako dowód gwarancji.
Zwrot produktów w HWG jest prosty. Prosimy zaloguj sie na stronę obsługi zamówienia i wykonaj kroki po prawej stronie.
Wymiana produktów jest prosta. Zaloguj się na stronę obsługi zamówienia i zrobić po kolei kroki po prawej stronie.
Jeśli nie podoba Ci się zakupiony produkt i chciałbyś otrzymać zwrot pieniędzy, albo wymienić towar musisz zwrócić pełen produkt razem z pudełkiem, etykietami i wszystkimi dokumentami. Prosimy pamiętaj o załączeniu kompletnego formularza zwrotu do zwracanych produktów wraz z oświadczeniem czy chcesz wymiany produktu (i na jaki produkt) czy też zwrotu pieniędzy. Więcej informacji i warunki zwrotu i wymiany znajdziesz tutaj.
Zgodnie z prawem holenderskim jesteśmy zobowiązani do przetworzenia zwrotu w ciągu 14 dni od zwrotu produktu przez klienta, ale większość zwrotów realizujemy w ciągu 5 dni roboczych. Po wysłaniu zlecenia płatniczego do naszego banku/dostawcy usług płatniczych, czas przetwarzania wynosi do 72 godzin, zanim zwrot zostanie uwzględniony na koncie. Więcej informacji na temat zwrotów i zwrotów znajdziesz tutaj . Należy pamiętać, że z powodu okoliczności sezonowych - takich jak okres świąteczny - czas przetwarzania może czasami trwać do 7 dni roboczych.
Przykro nam to słyszeć. Odeślij nam pasek z zaznaczeniem czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, czy też pomoc w znalezieniu odpowiedniego paska.
Jeśli potrzebujesz naszej pomocy, wyślij nam:
1. Zdjęcie przodu zegarka
2. Zdjęcie tyłu zegarka
3. Jakiego rodzaju paska szukasz? Oryginalnego, oryginalnej marki czy wymiennego?
Mamy nadzieję, że dzięki tym informacjom uda się rozwiązać Twój problem.
Wszystkie ceny zawierają podatek, ale nie zawierają opłaty przewozowej. Holland Watchgroup B.V. sklep online.