Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?

Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.

Bezpłatna wysyłka zegarki ponad PLN 239

Produkt uszkodzony lub niedziałający

Produkt uszkodzony w transporcie

Przedmiot przybył uszkodzony? Przepraszamy za niedogodności. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby zgłosić swój problem. Jeśli chcesz zwrócić produkt, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami.

Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zajmiemy się wymianą zakupionego towaru tak szybko, jak to możliwe. Jeśli nie można wymienić przedmiotu, otrzymasz zwrot pełnej kwoty, która została zapłacona za przedmiot w tej samej formie płatności i rachunku, pierwotnie użytej do zakupu.

Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie zastąpić standardowych plastikowych pudełek, uszkodzonych podczas wysyłki.

Naprawa używanego produktu w ramach gwarancji

W przypadku naprawy w ramach gwarancji, prosimy o załączenie karty gwarancyjnej do zepsutego zegarka. Naprawy bez karty gwarancyjnej nie będą uwzględniane.

W przypadku naprawy w ramach gwarancji nie musisz wysyłać zegarka w oryginalnym opakowaniu marki. Holland Watch Group nie może zagwarantować odesłania naprawionego produktu w tym samym pudełku. Prosimy o staranne zapakowanie zegarka, np. w folię bąbelkową.

Zastosuj się do tych instrukcji zwracając produkt