Mastersintime.pl używa plików cookie i podobnych technik, aby strona działała i oferowała bezpieczne środowisko podczas zakupów. Ponadto używamy plików cookie, aby Twoje zakupy były bardziej spersonalizowane. Dzięki nim, my i inne firmy, śledzimy Twoje zachowanie w internecie na naszej stronie, wyświetlamy reklamy dostosowane do Twoich preferencji i zbieramy informacje w celu optymalizacji naszej witryny. Więcej informacji?
Jeśli klikniesz „Zgadzam się” lub przejdziesz dalej zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.
Marki zegarków
Smartwatche
Kategorie zegarków
Kolory zegarków
Marki zegarków
Smartwatche
Kategorie zegarków
Kolory zegarków
Znajdź swój pasek do zegarka
Popularne marki
Typy pasków do zegarków
Nowa kolekcja
Wkrótce
Druga szansa
W Holland Watch Group dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom luksusowe zegarki wysokiej jakości i wyjątkową obsługę klienta. Rozumiemy, że od czasu do czasu coś może nie pójść zgodnie z planem, a klient może złożyć reklamację. Pragniemy zapewnić, że wszelkie takie sytuacje traktujemy poważnie i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby znaleźć odpowiednie rozwiązanie. Jeśli masz skargę, nie wahaj się z nami skontaktować. Naprawdę cenimy sobie Twoją opinię i dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy tak szybko i skutecznie, jak to tylko możliwe. Wierzymy, że słuchając naszych klientów, możemy ulepszać nasze usługi i nadal rozwijać się jako firma. Z dumą możemy powiedzieć, że udało nam się rozwiązać wiele skarg ku zadowoleniu naszych klientów. Chętnie podzielimy się kilkoma konkretnymi przykładami klientów, którzy skontaktowali się z nami w sprawie problemu i byli zadowoleni z naszego rozwiązania. Oto kilka z ich historii:
Jeśli uważasz, że nie rozwiązaliśmy Twojej skargi w sposób wystarczający i zgodnie z obowiązującym prawem, możesz poprosić lokalną organizację E-Commerce Europe o mediację w sporze.
Jeśli mediacja nie powiedzie się, możesz złożyć skargę do europejskiej platformy rozstrzygania sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/